Baby SPA Set Tasneem Naturel Kit Terbaik Simanja

Tidak kira kelahiran pertama ataupun kedua ketiga, perasaan terjua, gembira menyambut kelahiran baru pasti dirasai setiap ibu bapa. Tidak kira bayi yang bakal dilahirkan itu lelaki mahupun perempuan pastinya keghairahan ibu bapa mencari barang keperluan terbaik tetap ada.




Antara keperluan bayi yang UTAMA yang kerap dicari ialah lampin pakai buang, baju, mandia, lotion, minyak urutan serta tilam dan selimut.

Seringkali terlihat di platform Facebook, ibu-ibu baru di group baby kerap kali mencari alternatif dan cadangan TERBAIK untuk dipakaikan pada anak mereka terutama sekali bab mandian, lotion dan minyak untuk sapuan hari-hari pada simanja. Yelah kan, kulit baby sangat sensetif. Jika salah pilih produk, boleh mengakibatkan radang pada kulit simanja.

Oleh sebab itu Tasneem Naturel mengambil peluang mengajak ibu-ibu kini menggunakan produk baby yang SELAMAT, NATURAL dan pastinya diformulasi SESUAI untuk NEWBORN sehingga la ke dewasa.


Baby SPA Set ini dikelurkan bagi memenuhi keperluan ibu bapa 
yang mementingkan penggunaan bahan yang semulajadi dan selamat
terutama untuk bayi.
Ada 3 item didalam Baby Spa Set ni ya kawan-kawan. Ketiga-tiga item ini memang seringkali kita gunakan ketika dan selepas mandi bukan? Anta item yang terdapat didalam Baby Spa Set Tasneem Naturel ialah:

  • Mandian Head To Toe
  • Massage Oil
  • Lotion

1) Mandian Head To Toe

Diformulasi untuk dijadikan mandian Bayi. Boleh digunakan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Mandian ini dirumus dengan bahan-bahan semulajdi, tiada paraben dan dan juga tiada SLS. 



2) Massage Oil

Seringkali selepas mandi kita kerap sapukan minyak pada badan simanja. Selalunya yang kita utamakan pada bahagian perut dan juga betis simanja untuk elakkan simanja dari kembung perut kan?

Sebenarnya sebaiknya kita buat sedikit urutan pada badan bayi. Selain dari dapat berbonding time dengan simanja, ianya dapat membantu simanja untuk mendapatkan rehat yang cukup


Tak pasti cara urutan untuk simanja? Jangan risau. Didalam BABY SPA SET disertakan bersama booklet, panduan untuk ibu bapa buat urutan pada simanja. Jadi, ibu bapa tak perlu gusar nak cari cara untuk mengurut bayi anda. Rujuk booklet ni sahaja.



3) Sapuan pelembap kulit dengan sapuan LOTION

Kulit bayi yang sememangnya masih baru dan sensetif amat mudah terdedah dengan persekitaran yang kering dan panas. Untuk mengelakkan dari kulit simanja kering dan juga mengelupas, disarankan membuat sapuan lotion yang menggunakan bahan semulajadi dan bebas paraben dan SLS. Baru lah kita akan rasa selamat dan tidak risau akan rengsa pada kulit bayi.



Ketiga - tiga item ini terdapat dalam SPA SET BABY yang dirumus menggunakan essential oil yang membantu menenangkan anak, memudahkan anak mendapat tidur yang lena dan berkualit dan seterusnya memperbaiki dan meningkatkan kesihatan bayi keseluruhannya.

1 set lengkap ini membantu bayi mendapat tidur yang berkualiti, tenang dan selamat.

Apa yang pasti ibu bapa kini lebih mengutamakan dan mencari produk yang MESRA BABY, SELAMAT dan BERKESAN. Melabur sedikit tidak kisah asalkan simanja mendapat yang TERBAIK.

Jadi, jangan tunggu lagi. LIMITED STOK ya dari kami TASNEEM NATUREL.

Bagi yang ingin membuat sebarang pertanyaan boleh directly mesej ataupun klik pada icon wasap dibawah


Untuk belian secara online, boleh directly klik pada icon SHOPEE dibawah:




Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN