Minyak Telon Semulajadi - Stommy Oil


Banyak kan barangan bayi dan mak nya?  

Setiap kali kelahiran bayi pastinya mak ayah akan sibuk mencari barangan keperluan bayi kan. Selain daripada pakaian, lampin pakai buang, pastinya seketul ni pasti ada dalam senarai yang nak dibeli kan? Apa tu? Pastinya Minyak telon.











Minyak Telon Semulajadi - Stommy Oil

Minyak telon yang seringkali digunakan kepada bayi untuk mengelakkan bayi dari diserang kembung perut. Faham-faham lah kan kalau bayi kena kembung perut. Bayi pastinya takkan selesa dan seterusnya akan mengakibatkan sibayi meragam teruk.

Sedangkan kita yang dewasa kalau perut tak selesa pun puas pusing, cari ikhtiar nak bagi lega. Ini kan pula pada bayi. Adalah lebih baik kita mencegah dari mengubati kan?


Rungsing muka bayi bila perut tsk selesa kan.

Dan seringkali juga kita dengar ada kes kulit bayi yang tidak tahan dengan jenis minyak telon yang tersedia ada dipasaran. Kulit jadi seakan terbakar dan juga kemerahan. Susah juga kan nak cari yang sesuai dengan kulit bayi? Kebanyakan minyak telon dipasaran menggunakan bahan sintetik. Dan pastinya ianya tidaklah memberi kesan yang baik kepada kulit bayi terutama kepada bayi yang kulit sensetif.

Dan disebabkan itu juga pihak Tasneem Naturel mengambil inisiatif dengan mengeluarkan Stommy Oil, minyak telon semulajadi. Yang pastinya bahan-bahan yang digunakan didalam Stommy Oil adalah semulajadi dan sesuai digunakan keatas bayi baru lahir.


Terciptalah Stommy Oil. Natural Baby Oil.


Bahan-bahan di dalam Stommy Oil


Nak tahu apa bahan yang digunakan didalam Stommy Oil? Jom kita lihat. Yang pastinya bahan-bahan nya premium tau. Antara bahan-bahan yang digunakan dalam Stommy Oil ialah:


1) Ginger Oil


Ginger Oil ini biasanya terkenal dan digunakan untuk membantu masalah pencernaan, melegakan kembung dan sakit perut.

Ianya bantu mengeluarkan angin dalam badan, melembutkan perut dan juga membantu penghadaman.


2) Kaffir Lime Peel Oil



Dikenali sebagai limau purut. Ianya bersifat anti radang. Membantu merangsang sistem pencernaan dan juga mengurangkan stress.


3) Lemongrass Oil

Seringkali digunakan dalam masakan bukan? Ya. Selain dalam memberi aroma dan rasa, Lemongrass oil ini berfungsi:
  • Mengurangkan sakit perut
  • Meredakan sakit kepala
  • Mengurangkan rasa kejang saluran pencernaan
  • Meredakan demam juga

4) Peppermint Oil


Membantu untuk melegakan sebu perut, melegakan ketidakselesaan perut,mengurangkan sakit kepala dan juga merawat kegatalan kulit.


5)Blue Gum Leaf Oil

Bantu beri rasa tenang, bantu dalam melegakan batuk, dan bertindak juga sebagai 'insect repellant'. 


Testimoni pengguna

Sebelum keluarnya Stommy Oil, pihak HQ ada mengedarkan sampel Stommy oil. Dan ini antara respon pengguna setelah menggunakan Stommy Oil.








Alhamdulillah, asbab Stommy Oil, anak Pn Haida 
yang kembung perut 2 hari dah sihat seperti baisa







Harga Stommy Oil

Bahan- bahan yang digunakan sangat berkualiti tinggi tau korang. Kualiti 'premium' pada harga yang sungguh berpatutan. Tak merengsakan kulit bayi, tak panas dan pastinya berkesan dalam membantu cegah bayi dari kembung perut dan juga ketidakselesaan perut.

Cara dapatkan Stommy Oil


Ibu ayah boleh dapatkannya pada harga Rm 19 sahaja tau. Isipadu Stommy oil pada kadar 15ml. Memang sangat-sangat berpatutan untuk produk semulajadi

Bagi ibu ayah ingin dapatkan Stommy oil boleh terus hubungi Qiqi di ICON wasap ni ya.



Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN