Cara Halau Nyamuk dari Bayi

Bahagia kan bila ada anak kecil? Seronok tengok teletah mereka. Tak kira lah bayi mahupun kanak-kanak, pasti ada saja aktiviti dan perangai mereka yang buat kita tersenyum. 


Dalam fasa membesar ni pastinya banyak yang mereka bakal dan suka untuk teroka. Terutama sekali bila dapat buat aktiviti diluar rumah bukan? Dulu pemikiran kita sangat skeptikal bila anak main kat luar ni. Risau anak jatuh la, cepat kotor bajunya la kan, risau kena gigit nyamuk la kan? 

Anak dan taman mainan tak boleh dipisahkan.


Namun, jika kita tak beri mereka peluang meneroka dalam fasa umur begini,  anak kita tidak akan dapat belajar sesuatu. Rugilah buat mereka tau. Ye, umum tahu bahaya gigitan nyamuk ni kan. Tambahan kalau kawasan kita tu ada kes denggi. Lagi lah merisaukan mak ayah.


Makhluk halus yang sering ada dimana-mana dan boleh juga mengancam nyawa.

Untuk mak ayah yang risau anaknya terdedah dengan risiko digigit nyamuk, jangan pening-pening. Kini Tasneem Naturel telah mengeluarkan 1 produk khas untuk mengelakkan diri anak-anak dan juga kita dari diserang serangga seperti nyamuk, semut, dan sewaktu dengannya.

Paling stress bila kulit siputih gebu kena gigit nyamuk/ semut.
Habis merah2 kulitnya kan?


Memperkenalkan Bugs Away dari Tasneem Naturel. Ianya bertindak penghalang serangga untuk mendekati pada tubuh badan kita mahupun simanja kita. Ianya terdiri daripada Citronella oil. Fungsi Citronella Oil ni memang terkenal dalam kemampuannya menghalang serangga mendekati kita.

Kajian sekumpulan penyelidik di Universiti of New Mexico, Amerika Syarikat mendapati bahawa Citronella oil ni bukan sahaja mampu menghalang nyamuk mendekati anggota badan kita, malah boleh juga membunuh larva nyamuk tau.

Semakin mendapat perhatian mak ayah masa kini.
Mudah diguna dan sangat praktikal


Yang pastinya Bugs Away ini terdiri dari bahan semulajadi dan selamat untuk digunakan oleh seawal bayi tau ibu ayah semua. Hanya semburkan pada tangan ibu atau ayah, gosokkan dan kemudian lumur pada anggota badan simanja kalian. Mudah sahaja kan?

Bugs Away ni boleh digunakan kepada binatang berdarah panas juga tau. Tiada masalah. Yang pastinya ianya tidak menyebabkan ada kesan iritasi pada kulit. 

Ianya juga berkesan untuk digunakan pada jangka masa yang lama. Sesuai sangat lah untuk kita dapatkan perlindungan sepanjang malam ketika tidur. Bebas dari nyamuk, semut juga pepijat yang sukar untuk nampak pada penglihatan kita.
Pantang lepas, cepat je memanjat budak kat belakang tu.
Tapi mama tak risau dah sebab dah sembur Bugs Away
dulu sebelum lepaskan dia keluar bermain.


Testimoni


Jom kita ikuti apa kata mereka yang sudah mencuba Bugs Away dari Tasneem Naturel ni. Yang pasti kebanyakan dari ibu ayah yang dah guna Bugs Away Alhamdulillah puas hati sangat tau.

Senyum manis baby ni bila kulit dia tak kena gigit nyamuk oih. Hahah
 
Sejak pakai Bugs Away, no more merah-merah 
pada kulit anak. - Pn Jie

Dulu asal balik kampung je susah tidur, nyamuk kacau.Sejak ada Bugs Away, anak boleh tidur lena tanpa gangguan nyamuk.
- Pn Lyana, K. Kangsar.


Ibu ayah yang berminat nak selamatkan kulit anak-anak dari diserang nyamuk dan serangga lain tu boleh terus hubungi atau klik pada icon ni ya.


Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN