Sleeptime Balm Bantu Masalah Tidur Simanja Anda

Simanja kita memerlukan tidur yang lena selama 10-12 jam sehari untuk kekal ceria dan gembira sepanjang hari. Ada yang tiada masalah untuk dapatkan tidur yang cukup, dan ada juga sebaliknya.

Dari dalam perut, berubah kepada dunia nyata dan dari dunia nyata berubah kepada bulan-bulan seterusnya pasti memberi kesan kepada simanja. Sebaiknya kita sebagai ibu-ibu cuba sedaya upaya untuk membentuk rutin, jadual/pola tidur anak sedari kecil.




Mustahil? Tak mustahil lah. Sebagai ibu ayah kita cuba untuk membentuknya.

Walaupun sejujurnya kita ketahui ramai sahaja ibu ayah yang bersengkang mata melayan dan menunggu sianak untuk tidur dengan nyenyak dimalam hari.

Banyak percubaan perlu kita buat untuk memperbaiki pola tidur anak kita. Namun, dengan teknologi terkini dan atas keprihatinan Founder Tasneem Naturel, kami mengeluarkan Sleep Time Balm.

Sleep Time Balm dari Tasneem Naturel membantu mereka yang mempunyai masalah tidur, tidur yang sekejap sahaja, dan juga pada mereka mudah terkejut atau tersentak.


Bahan-bahan dalam Sleep Time Balm

Didalam Sleep Time Balm terdapat pati minyak:




1) Lavender


Buka sahaja penutup Sleep Time pastinya korang akan dapat hidu bau Lavender yang menenangkan. Fungsi Lavender antaranya ialah memperlahankan aktiviti sistem saraf, memberi rasa relaks, meningkatkan mood tidur (bagi yang ada masalah tidur), dan juga membantu menstabilkan mood.




2) Ylang - Ylang


Sekali dilihat macam kenal je bunga ni kan? Orang kita panggil bunga Kenanga. Dulu mudah didapati, kini amatlah sukar. 

Antara fungsi pati minyak Ylang-Ylang ialah memberi ketenangan kepada mereka yang mengalami masalah tekanan, insomnia, berdebar-debar. Amat membantu memberi rasa relaks pada minda

Disamping itu juga Ylang-Ylang bertindak sebagai antiseptik yang mana berguna untuk menghentikan kegatalan akibat dari gigitan serangga/ penyengat.





3) Bergamot


Adik beradik kepada keluarga sitrus. Aroma yang menyegarkan memberi rasa tenag dan rasa lebih relaks. Ianya juga membantu mengurangkan ketegangan otot. Ianya juga bertindak sebagai antiseptik yang membantu penyembuhan luka.





4) Cedarwood

Apa fungsinya minyak pati Cedarwood? Ianya membantu merangsang dan seterusnya meningkatkan hormon tidur yang terdapat di dalam tubuh badan kita. Hormon tersebut dipanggil "melatonin'. Apabila hormon melatonin ini semakin banyak, ia akan menyebabkan rasa mengantuk dan seterusnya membuatkan kita mudah untuk tidur.

Bagaimana pula cara pemakaiannya?


Sangat-sangat mudah dan praktikal ya korang. Hanya buat sapuan nipis ke tempat-tempat yang nyatakan di dalam gambar ini.




Berapa lama 1 balm bertahan?

Percaya atau tidak 1 balm ni boleh bertahan sehingga 3 bulan. (Bergantung pada penggunaan). Memang JIMAT tau. Nampak je macam mahal tapi sangat berbaloi-baloi.

Testimoni


Fungsinya kita dah tahu. Bahan-bahan yang ada pun kita dah tahu. Jom kita baca Testimoni Pengguna yang sudah menggunakan Sleep Time Balm.

TIDUR MALAM ANAK DAH OK" Sekarang tidur malam simanja dah ok! Ikhtiar selagi mampu" - Pengguna Sleep Time 

SESUAI SANGAT DENGAN BABY. DAH TAK MERAGAM DAN TIDUR PON SENANG"Puas hati sangat lepas sapu Sleep Time Balm pada anak. Sesuai sangat" - Pengguna Sleep Time
Semoga penerangan yang Qiqi berikan dapat membantu para pembaca untuk lebih faham berkaitan produk Tasneem Naturel. 




Sekiranya ada diantara kalian yang ingin bertanya ataupun membeli item secara online boleh klik salah ikon ni ya.




Untuk pertanyaan lanjut,dan juga untuk mendapatkan produk Tasneem Naturel boleh juga terus hubungi Qiqi




Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN