Nyah kuman dengan Hand Sanitizer Tasneem Naturel

Rutin harian mak-mak semestinya menjaga kepentingan dan keperluan setiap anak. Apatah lagi anak itu masih bayi lagi bukan? Umum mengetahui kebersihan terhadap sibayi amat dititik beratkan. Apatah lagi dengan keadaan sekarang, terlalu banyak penyakit berjangkit yang mudah dihidapi anak-anak.

Dan salah satu paling terkini dan paling banyak kes kita dengar ialah Penyakit Tangan Kaki dan Mulut (HFMD). Selalunya penyakit HFMD ni mudah tersebar adalah ditempat terbuka seperti taman permainan, pasaraya, taska, tabika dan banyak lagi tempat terbuka yang terdedah dengan orang ramai.





Sebagai ibu-ibu yang prihatin pastinya kita akan cuba untuk elakkan simanja kita dari berjangkit dengan penyakit HFMD ini. Dan antara salah satu langkah untuk mengelakkan ianya berjangkit pada anak-anak kita adalah dengan pemakaian/sapuan Hand Sanitizer.

Kini Tasneem Naturel dengan sukacitanya membawa keluar semula produk Hand Sanitizer. Keluar dengan wajah baru yang lebih segar dan menggoda. Terdapat 2 variasi iaitu Geranium dan juga Berry. Baunya jangan ditanya. Memang harum dan menyegarkan sangat tau.




Ianya sangat user friendly dimana saiznya yang comel sangat mudah untuk dibawa kemana-mana. Boleh diletakkan didalam beg tangan ibu mahupun beg simanja. Ibu-ibu hanya keluarkan dari beg, picit dan sapukan pada simanja. Sangat mudah bukan?


Comel je kan letak dalam beg anak


Antara ciri-ciri yang menarik dalam Hand Sanitizer ini ialah:

  • Pekat dan likat (tidak mudah tertumpah)
  • Natural/ semulajadi
  • Wangi/Harum/ Menyegarkan
  • Tanpa bahan sintetik
  • Sireh (agen pembasmi kuman)
Dipasaran kita seringkali lihat pihak pengeluar Hand Sanitizer menggunakan etanol iaitu bahan kimia alkohol yang asasnya daripada petroleum. Secara umumnya, ia boleh merengsakan kulit terutama sekali kepada mereka yang berkulit sensetif.

Maka, pihak Tasneem Naturel mengambil inisiatif menggunakan bahan-bahan semulajadi didalam setiap produknya termasuklah Hand Sanitizer dengan meletakkan ekstrak sireh didalam produk Hand Sanitizer sebagai agen pembunuh kuman.


Harga pula sangat-sangat berbaloi ye kawan-kawan. Untuk sesuatu produk yang Natural, baby friendly ianya sangat-sangat berpatutan. Harga ditawarkan hanya Rm 29 sahaja. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk memilikinya. Terhad tau!




Ada ibu ayah yang berkenan? Jom grab Harga Offer berbaloi ni. Sebarang pertanyaan boleh klik link dibawah ya.



Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN