CEGAH PARUT SEBELUM TERLAMBAT

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah. Sudah masuk hari ke 6 kita berpuasa kan. Sekejap ja masa berlalu. Ramadhan, jangan lah cepat kau tinggalkan kami.
Sementara masih ada masa ni jangan kita bazirkan masa kita dengan perkara yang tidak berfaedah ye. Banyakkan amalan zikrullah, solat sunat, bertaddarus, bersedekah. Moga segala amalan yang kita lakukan ini diterimaNYA.

Actually semalam Qiqi terlewat bangun sahur tau. Faham-faham jela bila terlewat bangun, mula la gelabah semacam. Padahal nak panaskan lauk je tapi kalut macam tak masak pape. Padahnya bila nak cedok sambal tempe terkena lah ibh jari ni kat kuali. Apa reaksi lepas kena? Hahaha.. Sah -sah la kan kita tarik cepat-cepat jari yang kena tu. Tapi dah terlewat juga sebab jari kita still de reaction dengan suhu panas tu kan.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2f4ccb0f7a84f335affb418aee08a6df  Ataupun hubungi:
Nasib la kat rumah ni memang ada spare VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE. Cecepat ambil dan terus tebuk kapsul nya dan picit kat jari yang kena panas tu. Selebihnya qiqi simpan dalam peti ais. Boleh buat mask. Ehhehee...

Alhamdulillah. Dengan izinNYA takda rasa pedih panas kena kuali tu dah. Parut pun tak sempat nak menunjukkan diri. Bukan pertama kali tau qiqi ni kena. Sebelum ni pun kena air panas, buat benda yang sama juga. Alhamdulillah, sama juga..bebas dari kesan terbakar kulit.

VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE ni bukan hanya halang parut je tau. Ia juga sangat mesra kulit.
* Halang kedutan diwajah
* Awet muda
* Bantu kecutkan jerawat
* Kulit lebih moist

Selain tu baik juga untuk:
- Kesihatan jantung
- Tingkatkan imunisasi badan
- Percepatkan pemulihan otot



Sebotol tahan 4 bulan, memang berbaloi kalau korang spend sebotol kat rumah. Siap boleh bergojes dipagi raya lagi

If nak cuba boleh directly boleh klik pada gambar ye.

Ataupun hubungi:

Cikpuan Qiqi
SMS: 012 5990907
WHATSAPP: 019 4754166
EMAIL: cikqiqi@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN