2.17.2011

seLAmAt SudaH

Salam petang Khamis semua..Lame Qiqi mendiamkan dirikan. Lame jugak Qiqi tak melawat belog2 korang kan? Maaf andai kunjungan korang2 semua Qiqi tak balas. Qiqi sebenarnya baru berakhir dengan kesibukan kerja Qiqi yang menimbun2 dikala bos Qiqi mai melawat Qiqi kat perak ni..heheh..Saja je bos tu dengki ngan Qiqi before ni kan. Mungkin ade yang kate, "alah, keje ape la sangat sampai tak bole usha belog.." Memang keje Qiqi ni idak le seperti Perdana Menteri kite, tapi cuba korang2 bayangkan Qiqi keje dari pukul 8.00 pagi sampai la 12.00mlm 3 ari berturut2. Nasib la Qiqi n abah satu tempat keje. Boleh bertukar2 kenderaan dimane takkan la Qiqi nak balik rumah pukul 12 tu naik motor. Bahaya2..Pukul 12 t.ari pon orang leh wat jahat, apetah lagi kul 12 mlm. Tak gitu??HUhu

Bersempena dengan kembalinye Qiqi kepada belog ini walaupun idak le seglamor RedMummy, idak sehebat Mak Lagenda, n idak le semesra AngahSayang n Tok Aibaks, namun Qiqi tetap akan meneruskan perjuangan ini. Wah..macam g bperang la plak kan. HAhahhaa...Sebenarnye Qiqi nak kongsi sikit gambar2 yang Qiqi tangkap bersempena tarikh 3 February 2011 yang baru saja lepas. Qiqi paksa Mak datang tapi dikala tu banjir melanda, Mak tak brani nak p mane2. Hehehee...Ajak Fyzadery, die pon dah selamat berpindah ke Ipoh. Haish..Takpe2..NAnti kenduri sebenar nanti nak semua2 yang kenal Qiqi mai na.

Apo yang jadik??Ha...nak tau meh la usha gambarnye...HUhu....

Ops..ni buKan maJLis hari Lahir ye..Hari Lahir Qiqi 25 feb nanti.heehehe


NeneK ku yang coMei..caM cuCunye gak..Keh3333


Ni nenek belah mak. Kuat maJuk..hehehe..nasib cucunye ni pandaI pujuk..Keh33333


BakaL maK mertuA..Hoho..hope bpanjangan la hendaknye..Haish.

Ni omak den..muKa masam..masm ke.xla..maK fokus.Hahahha


Dari Kiri(berdiri): bakal Mak mertuaku, kembarnye, Mak tcayang, abah tercayang
Dari kiri (Duduk): Bakal nye, sicomel(sila jgn muntah ye..hahaha), anak kepada sikembar

Hampir semua ahli kluarga family blah laki. Sorang je tak mai coz duk kat S'pore

Simanis sebelah Qiqi tu, Balqis, bEsfren dkala skola Mngah smpai la ni


Ni pLak besfren Qiqi dkala skola rndh sampai la ni(pbuli orangnye..HAhahaa)

Satu malam mak Qiqi tak tido. Risau pasal kenduri? No..NO..No...die sebenarnye risaukan yang lelaki tak mai. Sebabnye? Malam tu Qiqi n Encek Nibam kite tu gaduh. Gaduh pasai ape?hahaha..Pasal kek yang hancus. Sabo jele. Mase Qiqi beli ok je tapi elok sampai kat belah laki selamat dah almarhum. Ape kan dayo bukan rezeki. Nak buat cmne kan walaupun kite dah pilih yang tersedap. Nasib yang hancus tu bukan kek Secret Recipe. Kalau idak...Meraung le teman.Hahaha

Esoknye cam bese kami bek sperti takde pape berlaku. Itu la lumrah si encek Nibam kite. Malas nak sambung2 gaduh tuk besok harinye. Tak macam Qiqi, ingat sampai ble2.HAhahaha

Ok la. Rasenye ni cukup kot. Nanti de pape tambahan yang menarik Qiqi share same na. Doakan yang terbaik untuk Qiqi


p/s: Dalam mase yang mengembirakan, ade jugak yang sodihnye. Omakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!


20 comments:

Yana Houry said...

tahniah cik QQ..semoga jodoh berkekalan hingga ke syurga..:D

Lagenda said...

TANIAH.....

TANIAH........

TAHNIAH.........

TANIAH QIQI......!!!!!

Semoga ianya akan kekal hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya hingga ke akhir hayat.

P/s: org kata bertunang ni darah manis..jaga jaga haaaaaa!!!

AngahSayang2314 said...

salam cayanggggg

alo..alo..alo..adik angah nie dah ikat dah ye..ingat..jaga penampilan diri tue..apa pun selamat bertunang buat qiqi..
muka qiqi tak sama ngan mak tapi sama ngan neneknya..hehehe
akhirnya selamat gak ye.. tapi hilangnya komain lama nau...sampai 2 week tueee tenggelam..ingatkan tak ingat dah kat akak kau nie hehhee..
apa pun kawen nanti jemput la.. insya allah angah,tok,mak dtg leh jumpa ngan diorang yg angah kawan di alam maya nie...
last sekali epi2 celalu...selamat mengalami darah manisssss hehehee

AngahSayang2314 said...

tahniahhhhhhhhhhhh sekali lagiiii

CiK QiQi said...

@Yana Houry

Tq yana comei..hehehe

CiK QiQi said...

@Lagenda

Hehehe..tula mak..ade ke patut orang usik qiqi jangan jatuh..nnt kena kerat..

(darah manis=diabetis) hahaha..sengal benor deme ni...

tq2 mak..nnt kenduri mak kena mai tau.ehehhe

CiK QiQi said...

@AngahSayang2314

tq akak ku syg..ehehehe...angah, bln 4 ni qiqi da kea p bnting..hua....tunggu kemunculan qiqi kt sne ye..heheh

muka qiqi ni mmg rupe ikut nenek pn ngah.ehehehe..kuat majuk pn sme gk..keh333333..opkos kwin qiqi jmpt punye...xkan la xjmput..kn3.

hehee...darah manis benor ke ngah..hahaha

CiK QiQi said...

@AngahSayang2314

Tq again my luvly sis...hehehe

p[A]n[A]d[0]L© said...

qiqi sengetttttt,
ko da bertunang ek?
wahhh!!!
tak ajak2 pun eh...hahaha

apapun,
CONGRATULATION!!!!
smoga berkekalan hendaknya..
AMinnnnnnnnnnnnnn.... ;)

OLick SyaSya said...

congt qiqi..

CiK QiQi said...

@p[A]n[A]d[0]L©

Hehehe..jgn la majuk na panadol senget...prancgn yg xdsangka..xingt da nk ajk spe time tu..huhuhuh...

xpe3...nanti kedurinye qiqi jmput n panadol yg senget ni wjib mai tau.ehehehe

CiK QiQi said...

@OLick SyaSya

Tq Olick cute..ehehhe

Mijie said...

Dah bertunang yer cikqiqi..

tahniah yer..moga2..berkekalan..bila kenduri nye..mijie bak p nie..hihi

aibaks said...

mek.. awat tak ajak tok mase kenduri ni?

CiK QiQi said...

@Mijie

Tq Mijie.Tau2 aje qiqi da on9..hehehe...nnt sampai masenye qiqi gtau na..xkan lupa nye qiqi nk jmput mijie^_^

CiK QiQi said...

@aibaks

Mek mmg ajak tok tp tok ingt tak mse minggu2 qiqi nk knduri tu, tok xon9 pon..angah je tau mse tu n mak...qiqi de gtau kt komen myb tok xprasan da..huhu.sdey2

takpe2..nnt tok mai time knduri btoi na..kompom qiqi xlpe jmpt tok nye

aibaks said...

sori la tok tak perasan kot time qiqi jemput tu.. takpe.. tok da wat n3 khas tuk qiqi.. hehe.. kasi celebr8 qiqi skit.. bile tarikh nye? nti email kat tok la.. lagi senang..

CiK QiQi said...

@aibaks

Ingat nak wat tarikh yang kite duk bincang2 ritu tok..tapi mmg kompom ramai berebut tarikh tu...malas le...Tarikh lom kompom lg..lagi awl lagi bagus, tp tgk keadaannye, kalo x taun ni awl taun depan.Yang kompom nye, qiqi akan jmputnye time kenduri tu..tp tok sanggup ke mai ke kg qiqi yg xseberape tu.ehehhee^_^

Ellen said...

Dik...akak sedih ni sebab tak tau pun adik ni dah bertunang....sob sob..tak gtau akak pun....

majlisnya nanti bila?kalo dekat, ingin gak akak p..hehe..

CiK QiQi said...

@Ellen

Ala..jgn le cdih2 sis...bkn qqi namo gtau..cme mn le kite tau nnt xjadi ke hape..namo kecoh2 sangat2...kn3..knduri kmpom qiqi jmput..da de dlm snarai da name sis yg cute ni..jauh pn sis kna mai gk.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...