1.25.2011

tiNGGaL keNAnGAn



PerNah ada RAsa Cinta
Antara kita KiNI tinGGaL kenANgan..
ingin ku Lupakan semUA tenTAng dirImu
NAmun taK laGi kan sepErti dirImu oH keKAsih

Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...sedeynyeeeeeee...samPAi ati dia meninggalkan Qiqi dengan slumber badaknye...Ade ke patut????ade ke patut???Kejam nye dirinya pergi dengan slumber, walaupon bkali2 dia da bagi hint tapi Qiqi yang lambat paham. HUaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ape pelik2????TAk perah tengok orang nangis ke. Hua...sedey betui Qiqi...walaupu kehadirannya hanyasekejap saje, namun dia berjaya menawan hati Qiqi yang sensetip ni..ati qiqi yang lembut ni. Tapi............Kenapa????KEnapa dikau sanggup meninggalkan diriku ini yg sememangnye kesepian!!!! Ketakkuatan!!KEnapa?????Kenapa???

Sanggup dikau mengambil kesempatan dengan mencintai perempuan lain selain diriku ni. Diriku tau..Diriku ini tidak lah secantik dan semanis gadis itu. GAdis tu lagi cerah dan lagi comei dariku tp kenapa.................kenapa kau sanggup melupakan segala kenangan kite dengan sekelip mata!!!!!!!!

Sungguh kejam dirimu...KEjam3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!takkan ku percayakan lagi dirimu...tak KAn!!!


p/s: moOOd pusing..mooD peniNG...mood konpius.....hurmmmmmmm




oH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


















BAim Ku...teGar kamu tinggalin aku ya!!!





p/s: ok tak Qiqi berlAkon.ahhahaha

18 comments:

bun_nee said...

waaa... hero tuuu.. loki!! ehhehe

CiK QiQi said...

@bun_nee

ttbe qiqi jtuh cintan ngn loki @ ryo @ baim wong..miahahahha

kakngah said...

aku xpernh tgk langsung sinetron lakonan dia.. :P

syafiQakarim said...

poooooen la qiqi.
ingat tunang lari.
bru nk bg pengganti =.=
haha.jgn nk perasan comel

CiK QiQi said...

@kakngah

ehehee.qiqi start suke tgk die time cte Benci Bilang Cinta..ehehe

CiK QiQi said...

@syafiQakarim

AHhahaa..branik die nk tggl kn i????i ni da la comei..ahahahah..

Kalo die try nk larik,siap la kna panah petir..i da sumpah da..kalo die larik..kna pnah ptir la

aibaks said...

haah la qiqi ni.. ingat cik abg yang lari nek waja kesukaan die rupe2nye.. hmm.. haha..

syafiQakarim said...

hahah hoittt.ceit ceit..
jgn perasan la nyahhh ;p
haha peh.tak baik doa mcm tu la qiqi.
tu kan jodoh.insyaAllah jd juga
dia suami u. ;p
takkan lari gunung tuk di ramas.
hakhakahak. ;p

CiK QiQi said...

@aibaks

HAhhaa..branik die nk larik dr qiqi ok..hahaha..akn ku sediakn smseng kejar die.haha

CiK QiQi said...

@syafiQakarim

HAhaha...i xpedulik...nnt die wt prangai kalo i x warning gitu.hahaha...


de cri2 keganasan x i ni.hahaha...

oit...ape nye ppatah tu..i xprnah dgr pom..hahah

bayan cyber said...

hahahhaaa.......lawak lak ai..ingat sapa laaa tadi...ceh...!!! baim...?? hahahaa....

CiK QiQi said...

@bayan cyber

Hahaha..u pon tertipu ke bayan comei.hehehhe

aibaks said...

uih... garang gak qiqi ni.. haha...

AngahSayang2314 said...

kah..kah..kah... bikin suspen jer adik angah nie..tapi angah lagi sentap ngan adik angah nie...langsung tak ingat akak kat sini tertunggu2 mu itu...

tahu tak hari ini hari apa???

CiK QiQi said...

@AngahSayang2314

Hahahah..ok la tu..dr angah tlena bc..bek bg angah tkezut sikit.ehehhee

p/s: ops..tlupeeeeeeee...qiqi p da ni..qiqi p na..tggu tau

bLog atiE said...

huhuhu.. akk ni, sy igtkn apa la....
buat suspen je...
hebat akk berlakon.. huhuhu...
next year bolh tercalon dlm pelakon baru paling popular

nelly said...

garangnya .
hehehe

syafiQakarim said...

hahahm oit qiqi.xbaek oh..
huhu..
ada la pepatah tu.tu la.
main2 dlm class...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...