Kleenzy Pencuci Botol Susu Organik Terbaik

Bayi dan botol susu berpisah tiada. Tambahan pula buat bayi yang ditinggalkan kepada pengasuh, taska dan sebagainya. Sifat ayi ini amat sensetif. Serba serbi organ, badan mereka masih belum matang sepenuhnya. 



Jadi, kebersihan amatlah perlu dipandang serius dan dititik beratkan. Tambahan pula bila membabitkan makan atau minum bayi. Seringkali juga kita mendengar keluhan ibu-ibu diluar sana yang seringkali perlu menukar puting susu botol simanja.

Buat mereka yang menggunakan puting botol jenis biasa rasanya tiada masalah untuk tukar setiap minggu. Namun, ada juga bayi yang sudah biasa dengan sesuatu jenis puting dan ianya sukar untuk didaptkan secara kerap. 

Ibu ayah tahu tak kesan penggunaan puting susu yang berkerak pada bayi? kalau tak tahu jom kita lihat sebentar apakah kesan sekiranya kita membiarkan bayi terus menggunakan puting botol susu yang berkerak.




Kleenzy insyaallah bakal membantu ibu-ibu diluar sana dalam menyelesaikan masalah kerak susu pada puting botol dan juga pada botol susu simanja. 



Kleenzy ialah pencuci botol susu organik yang berfungi membantu membersihkan puting dan botol bayi secara selamat. Tiada kandungan SLS, bahan kimia berbahaya. Mempunyai ekstrak daun sireh sebagai agen pembersih.

Kandungan minyak sawit yang ada didalam Kleenzy sangat berfungsi dalam mencairkan kerak susu dengan mudah. Ini kerana bahan semulajadi dalam minyak saling bertindak balas dengan kerak susu.Oh ya. Iyanya tidak terhad pada penggunaan basuh puting susu dan juga botol sus sahaja tau. Boleh juga digunakan ketika membasuh sayur, buah-buahan juga.


Cara gunanya sangat mudah! 

1) Picitkan Kleenzy bahan basuhan yang hendak dibasuh seperti botol susu, puting botol, buah-buah dan juga sayuran. 

2) Yang perlu diberus, boleh guna berus. Yang makanan boleh dibilas dengan air kosong.

3) Tos atau steril bagi yang berkenaan. 

4) Siap!




Fuh, power ke power Kleenzy ni korang? Puting yang berkerak dah macam puting baru. Yang dah pudar rupanya kembali berseri. Nak dapatkan Kleenzy? Klik SINI ya.

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN