Calm Time Balm Bantu Atasi Anak Meragam



Serba serbi tak kena hati ibu bila simanja kita meragam kan? Yelah, mana nak pujuk simanja lagi, mana kan nak siapkan kerja rumah lagi. Memang adakala sampai 1 tahap dengan ibu nya sama-sama menangis dengan si anak bila dah letih menghadap ragam simanja.





Simanja kita menangis bukan saja-saja, bukan sebab hobi ya ibu-ibu. Ada lah yang tak kena padanya tu sampai meragam tak ingat dunia tu. Hehehhe. Jom kita lihat antara faktor simanja meragam.

Antara punca simanja meragam adalah:

  • Mungkin lampin pakai buang basah
  • Tidak selesa dengan persekitaran
  • Tidak sihat
  • Kurang mendapat perhatian dari ibu ayah
  • Lapar
  • Panas dan miang
  • Dan lain-lain yang berkaitan
Oleh kerana keprihatinan Puan Founder kita terhadap masalah ibu-ibu ini, maka terhasil nya Calm Time Balm. 



Apakah kegunaan Calm Time Balm ini? 
💜Bantu tenangkan simanja yang meragam sebelum tidur
💜Bantu perbaiki masalah kurang tidur
💜Bantu simanja bertenang dari tantrum
💜Bantu menenangkan si hyperactive


Bahan dalam Calm Time Balm

Bauan dari Calm Time ni sungguh menenangkan. Ianya harum, segar dan pastinya membuatkan kita rasa tenang dan damai selepas terhidu bau Si Calm Time ni. Jom ketahui apakah bahan/ pati minyak yang ada dalam Calm Time Balm.




MARJORAM

Dikenali sebagai wintersweet atau joy of mountains. Marjoram bersifat menenangkan dan menyokong sistem imuniti. Minyak marjoram banyak digunakan dalam rawatan alternatif kemurungan.

Tahukah korang Marjoram bertindak terhadap sistem saraf dan seterusnya memberi kesan positif kepada sistem kardiovaskular dan membuatkan aliran tekanan darah lebih stabil.

Minyak Marjoram turut mengurangkan kesan selsema, hidung berair, migrain dan masalah hempedu.



LAVENDER

Lavender terkenal dengan sifat bau wangi yang menenangkan. Biasanya minyak Lavender diekstrak menggunakan teknik penyulingan stim. Minyak Lavender mempunyai aroma bunga, segar, manis, herba dan kesegaran buah.

Lavender membantu dengan memberikan rasa relaks saraf, menstabilkan mood bagi mereka yang sering mengalami masalah tidur. Dan ianya turut membantu daya tumpuan yang lebih baik. 




FRANKINENSE


Disuling terlebih dahulu untuk mendapatkan ekstraknya. Antara fungsi Frankincense ialah membantu mem[erlahankan aktiviti sistem saraf. Ia memberi rasa relaks pada si pemakai.

Selain dari itu,ianya juga membantu meningkatkan mood bagi mereka yang punya masalah tidur dan seterusnya membantu mendapatkan kualiti tidur yang sebenar.

Masih ada lagi pati minyak yang Qiqi belum listkan tadi. Namun ni sebahagian yang main ingredient dna paling power membantu masalah anda..




Testimoni




" BABY SENANG TIDUR dan LEBIH TENANG"Balm ini pun sudah cukup untuk tidurkan baby dan tidak terjaga malam.-Pengguna Calm Time Balm


"TIDUR MALAM PUN DAH TERATUR, DIRI MAKIN SIHAT"Pantang sendiri sis ni. Dengan bantuan Calm Time balm memudahkannya menguruskan anak dan dalam masa yang sama dapat rehat secukupnya.- Pengguna Calm Time 


Semoga penerangan yang Qiqi berikan dapat membantu para pembaca untuk lebih faham berkaitan produk Tasneem Naturel. 



Sekiranya ada diantara kalian yang ingin bertanya ataupun membeli item secara online boleh klik salah ikon ni ya.


Untuk pertanyaan lanjut,dan juga untuk mendapatkan produk Tasneem Naturel boleh juga terus hubungi Qiqi

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN