9.05.2014

PHYTOCOL ST: PENGHALANG KOLESTROL TERBAIK

Ada kalanya kita nak makan ni tak terfikir pun berapa kalori sekian-sekian makanan tu. Main makan je kan.Tapi bila dah tau, seram pula jadinya nak makan. Takut tak terdaya nak bakar balik kalori yang kita ambil tu. Tambahan pula srkarang ni sangat suntuk masa untuk beriadah. (suntuk la sangat kan.heheeeh..padahal kepenatan seharian kerja)

Tapi atleast curi la masa dalam 15-20 minit untuk lakukan regangan, senaman mudah. Ada je senaman yang kita boleh buat dalam pejabat. Cuma atas diri kita nak atau tidak.
Jika ada lebihan duit, bajet lebih boleh ambil supplement. Bukan bila ambil supplement ni kita bebas dari untuk melakukan xtvt. Tidak. Tapi ia sangat membantu mempercepat tindak balas selari dengan aktiviti yang kita lakukan.

Apa yang sangat sesuai diambil untuk mereka yang gemarkan makanan berlemak, berkalori, berkolestrol ni? Banyak pilihan sebenarnya tapi ini antara yang terbaik untuk BLOCK KOLESTROL JAHAT menerjah badan kita iaitu PHYTOCOL.

Untuk mengatasi masalah kolestrol tinggi di kalangan rakyat Malaysia, Shaklee telah memperkenalkan produk baru iatu Phytocol.

* Phytocol adalah pilihan semulajadi terbaik dengan 2000 mg fitosterol setiap hari dan disarankan 100% Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).
* Phytocol Shaklee dirumus secara klinikal dengan bahan-bahan terpilih untuk membantu menghalang penyerapan kolestrol di dalam tubuh
* Fitosterol adalah tumbuhan sterols dan stenoils yang terdapat dalam sel membran tumbuhan. Ia menyerupai kolestrol dalam badan dan apabila kolestrol ni berjumpa dia akan bersaing untuk menyerap ke dalam sistem penghadaman badan.

* Sterols dan stenols ni akan menghalang kolestrol jahat (LDL kolestrol) dan akan merendahkan kolestrol jahat yang masuk ke dalam salur darah manusia yang boleh menyumbatkan salur darah.
* Sterol dan stenoil yang ada dalam makanan seharian kita seperti makan 200 batang lobak merah atau 70 keping roti gandum atau 425 biji tomato  setiap hari.

Tudiaaa nak habaq mai. Dalam SHAKLEE ni macam-macam produk ada. Dan paling latest PHYTOCOL ST ni. Jika korang nak rasai kesannya? Hubungi:

Penasihat kesihatan anda,
Cikpuan Qiqi
SID: 947852
SMS: 012 5990907
WHATSAPP: 019 4754166
EMAIL: cikqiqi@gmail.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...