MENYESAL CUBA ESP! SIDE EFFECT YANG ANDA TAK TAHU

Assalamualaikum dan salam ceria kalian semua. Alhamdulillah harini sudah masuk hari ke 11 kita berpuasa. Pejam celik.. Pejam celik dah masuk fasa ke dua kita dibulan Ramadhan. Walaupun kegembiraan menyambut raya tu lebih kita excitedkan tapi jangan kita lupa pada Ramadhan yang datang setahun sekali ni. Keberkatan Ramadhan ni jika kita teliti betul-betul, rasanya kita nak Ramaham sahaja setiap bulan.

Selagi kita terdaya melakukan amal ibadah untuk kita kutip berkat dan khaifiat Ramadhan, kutiplah sebab kita pun tak tahu adakah berkesempatan kita berjumpa Ramadhan pada tahun akan datang.
Alhamdulillah, dibulan Ramadhan yang mulia ni Qiqi first time amalkan ESP ketika berpuasa. Tahun lepas Qiqi amalkan MEALSHAKE bersama PERFORNANCE DRINK sahaja. Tahun ni berpeluang amalkan bersama ESP pula. Apa yang BEST nya ambil bersama ESP ketika sahur?

Actually ESP ni kan sumber protein yang tinggi. Tika kita puasa kita amat memerlukan sesuatu yang dapat memberi rasa kenyang yang lama. Protein adalah sumber terpenting untuk anda jayakan rasa itu. Maka tidak salah lah pilihan Qiqi pabila memilih ESP sebagai peneman terbaik tika puasa.
Dulu pun Qiqi tak percaya tapi bila sendiri dah rasa dan ada SIDE EFFECT yang lain yang memang BEST, maka rasa lain sangat bila 2 hari lepas tak minum. Rindu-rinduan lah Qiqi kat ESP tu. Hehehehe. Korang yang belum pernah cuba, cubalah. Mesti happy punya.

Untuk pengetahuan korang, ESP ni amat sesuai untuk mommy preggy dan ibu menyusu juga selain amat sesuai untuk semua lapisan masyarakat kecuali kids ( mereka better ambil MEALSHAKE). So tak hairanlah kenapa banyak mommy preggy dan mommy breastfeed mencari ESP. ESP ni diperbuat dari kacang soya yang NON GMO, so memang no side effect to the baby seperti yang digembar gemburkan disana sini.

Kalau :

* MOMMY PREGGY : BADAN LEBIH BERTENAGA EVEN PREGGY
* MOMMY MENYUSU: BERTENAGA ++ PENGHASILAN SUSU TAK TERGANGGU
* REMAJA: BERTENAGA +++ DAPAT TUMPU PERHATIAN TIKA BELAJAR
* PESAKIT GASTRIK: TAK RASA GASTRIK TIME PUASA
* WARGA EMAS: MAMPU MENUNAIKAN KEWAJIPAN DEMGAN BERTENAGA

Tak caya? Check la dulu darling.  Dont judge the book by its cover before you read it. ;)
Jika korang berminat untuk dapatkan ESP bolehlah hubungi:

FB PAGE: MAMA QIQI SHOPPE
SID: 947852
SMS: 012 5990907
WHATSAPP: 019 4754166
EMAIL: cikqiqi@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN