PERSEDIAAN PUASA: SAYA PILIH SET PUASA SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam ceria. Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk meneruskan perjuangan, memperbetul yang mana terkurang, meningkatkan apa yang rendah. Moga segala amalan yang dilakukan diterimaNYA.

Tinggal 10 hari sahaja lagi kita bakal bertemu dengan Ramadhan Al Mubarak. Moga diberi peluang, kesempatan untuk bertemu dengan Ramadhan yang penuh barakah ini. Banyak ganjaran, pahala yang bakal diterima sekiranya kita lakukan nya dengan seikhlas hati dan sepenuh jiwa raga. Moga panjang umur kita ketemu dengan bulan yang penuh rahmat.

Bagaimana persediaan puasa anda? Dah bersedia kah? Hhehehe.. Kalau tanya Qiqi, nak kata bersedia sepenuhnya tak juga ni sebab 1st time berpuasa dengan si puteri yang makin aktif dan bijak tu. Harapnya Puteri mama yang sorang ni ehave ye ketika puasa ni. Bukan apa, dalam perut mama pun dah ada sorang, yang dekat luar lagi pun ada kan. Harapnya korang berdua tolong mama ye nak berpuasa penuh tahun ni. Huhuuhu...

Tambahan pula bulan puasa kali ni kita menerima cuaca yang agak mencabar dimana permulaan El Nino yang kian terasa sejak awal Jun kelmarin. Tika tak berpuasa pun kita sudah rasa lemah longlai, kering tekak dan sebagainya. Apatah lagi tika dibulan puasa kan. Dan pilihan Qiqi semestinya sejak tahun lepas adalah dengan mengamalkan bersama SET BERPUASA SHAKLEE ketika sahur dan berbuka.

Apakah manfaat yang Qiqi dapat apabila mengambil SET BERPUASA SHAKLEE ni? Kenyang sampai berbuka ke? Tak dahaga langsung ke? Jom amati kelebihan kedua-dua produk ini.

ENERGIZING SOY @ ESP

  • Membekalkan tenaga berpanjangan
  • Memberi rasa kenyang yang lama (Kandungan protein yang tinggi membantu beri rasa kenyang)
  • Dapat elak serangan gastrik (kandungan kalsium yang tinggi mengurangkan keasidan soya)
  • Kulit lebih moist walaupun kekurangan air 
  • Mempertingkat sistem imun 
  • Membantu penghasilan susu (ibu menyusu)
PERFORMANCE DRINK @ PD

  • Cegah rasa dahaga yang keterlaluan.
  • Elak dihidrasi melampau
  • Melembabkan kulit
  • Tingkatkan daya ketahahanan badan
  • Imbang metabolism air dalam tubuh.
  • Kekalkan paras gula
Kedua-dua produk ini membantu anda untuk KURANG RASA DAHAGA, LAPAR MELAMPAU dan dalam masa yang sama MEMBEKALKAN TENAGA BERPANJANGAN. Yang mana dulu-dulu asyik alasan GASTRIK aja bila tiba time puasa, meh cuba SET PUASA SHAKLEE. InsyaALLAH, korang akan rasai kelainannya.

Nak bagitahu rahsia ni. Tahun lepas kan, I ada la bagi husband try tau PERFORMANCE DRINK ni. Waktu tu dia kerja memang bawah panas terik dengan tepi laut lagi. Memang tersangat-sangat lah bahangnya. Tapi alhamdulillah after consume PD ni during sahur, kalau sebelum ni memang terasa dahaga yang amat, tapi tidak lagi. Siap request lagi time sahur tu. Tak perlu tanya, dia dah ingatkan dah. Hehehhe. Tu orang kata tak kenal maka tak cinta. Dah jatuh cinta nak tinggal pun sayang. Hehehhehe

Nak juga rasai kelainan berpuasa kali ni bersama SET PUASA SHAKLEE? Boleh... Meh kita sembang-sembang di:


************************
Cikpuan Qiqi
FB PAGE: MAMA QIQI SHOPPE
SID: 947852
SMS: 012 5990907
WHATSAPP: 019 4754166
EMAIL: cikqiqi@gmail.com
BLOG: http://mamaqiqishoppe.blogspot.com
************************
SHAKLEE. ALWAYS SAFE, HALAL, NATURAL & RECOMMENDED






Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN