4.21.2014

TESTIMONI KEPUTIHAN

Tahukah anda BAHAYA KEPUTIHAN???

Please jangan ambil ringan ke atas masalah KEPUTIHAN. Saya sendiri pernah mengalami masalah keputihan ini. Jika ditanya jenis keputihan yang mana pernah dialami, rasanya agak bahaya juga sebab warnanya kearah putih2 kuning susu dan berbau.

Gatal? Memang jangan diceritala. Sampai nak duduk dekat dengan suami pun fikir banyak kali. Takut dia tak selesa tapi syukur suami jenis memahami.

Namun, tak kan nak biar begitu aje.. Pasrah kan aje? Memang tak lah. Dengan cepat2 grab ALFALFA COMPLEX sebotol. Memang usaha untuk ubati KEPUTIHAN. Sehari saya ambil 3-5 biji dan minum aor kosong banyak.

Alhamdulillah, berkat konsisten dan tawakal kepadaNYA, KEPUUTIHAN TERKAWAL & kembali baik dalam masa 3 BULAN. Yang penting anda harus KONSISTEN...

Ada yang merungut makan tak jadi pape. Tapi bila ditanya ada termiss la.. Lupa la.. So, nak salahkan produk or tuan yg makan tu ek? Huhu.. Fikir2 kan lah ye.. Korang pun tau apa jawapanya.

ALFALFA COMPLEX ni bukan jenis makan die pastu nanti keluar keputihan seketul2 macam sesetengah produk. Dia ada cara tersendiri membantu merawat masalah keputihan ni dari dalam.

Jika anda ingin produk seperti ALFALFA COMPLEX, meh cecepat hubungi kami. HARGA HANYA RM 53.75, 330 biji/ botol.

************************
FB PAGE: MAMA QIQI SHOPPE
SID: 947852
SMS: 012 5990907
WHATSAPP: 019 4754166
************************

SHAKLEE. ALWAYS SAFE, HALAL, NATURAL & RECOMMENDED

P/S: WANITA HAMIL ADALAH DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ALFALFA COMPLEX! ^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...