PUNCA TOKSIN DALAM BADAN

Tahukah bagaimana toksin2 boleh terhasil didalam badan kita??
Mak2, nenek2 kita dulu tak pun de masalah toksin tinggi dalam badan. Ini kerana zaman kita ni terlalu banyak terdedah dengan penggunaan bahan kimia terutama sekali:



RACUN SERANGGA

Pantang nampak nyamuk, lipas, semut habis 1 rumah dispray. Padahal 1 kwsn je tp 1 rmh bau racun serangga tu.

MAKANAN SEGERA/ FAST FOOD

Sedari kecil kita telah terdedah dengan MAKANAN SEGERA ni. Tak mustahil dari dalam perut ibu lagi. Tahukah anda pihak2 yg menyediakan makanan segera ini kebanyakan menggunakan bahan perasa yg tinggi kandungannya. Garam, MSG yg memang terkenal dengan bhn kimianya. Walaupun sikit tapi jika hari2 kita ambil, kandungan toksin dalam badan akan bertambah2.


PENCEMARAN ALAM

Sana sini kita pergi memang tak nampak bahan2 toksik ni berada kerana ianya juga ada diudara. Udara,angin memang tak dapat kita lihat dengan mata kasar. Pertambahan bilangan kenderaan dijalan raya adalah penyumbang kepada pencemaran udara. Sekaligus memberi kesan yg tidak baik kepada pengguna.

MAKANAN DALAM TIN

Tahukah anda untuk memberi ketahanan yg lama sesuatu makanan didalam tin amat2 lah perlu bahan pengawet diletakkan didalamnya. Ya, sekiranya tiasa bahan pengawet diletakkan, cepatlah rosak makanan tersebut. An ianya juga penyumbang kepada % toksin ada dalam badan kita.

SAYUR dan BUAH

Nampak berkhasiat tapi tahukah anda ianya penyumbang % toksin dalam badan kita? Kebanyakan pengusaha tanaman ini mengambil jln mudah untuk menjaga tanaman mereka dengan menggunakan racun serangga. Jika ada kesedaran sivik mengenainya pastinya.mereka akn menggunakan bahan yg organik. Tapi malangnya tak semua seperti itu.

Untuk menghindardan mengurangkan kandungan toksin dalam badan anda, apakata mulai dari sekarang amalkan supplement yg dapat membuang toksin dalam badan kita.
Tak tahu nak cari dimana?

Dapatkan ALFALFA COMPLEX dari kami pada HARGA RUNTUH!!! HANYA BULAN INI SAHAJA HARGA JATUH MENJUNAM!!!!
ALFALFA COMPLEX bukan sahaja membantu membuang toksin malah:

  • Menyekat selera makan yg membuak2
  • Membantu masalah alahan seafood
  •  Membantu masalah resdung
  • Membantu masalah ekzema
  • Merendahkan kolestrol
  • Melegakan rasa kebas & sakit sendi
  • Mencuci hati, darah & usus
  • Lawan tumor
  • Legakan keletihan


Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN