Bukan Pintaku

Mungkin daku bukan pertama dan terakhir untuk mu...
Namun bagi diriku yg kecil ini, dikau lah yang pertama dan yang terakhir..
Tapi, mengapa semakin lama, semakin diriku ingin mengenalimu..
Diriku terasa diriku teramat jauh dari mu..
Sungguh diriku terasa amat jauh darimu..

Daku tahu, daku terlalu banyak menyusahkan mu....
Namun, pada siapa lagi daku ingin bergantung harap...
Abang, kakak, sejak dari kecil memang tiada..
Hanya dirimu saja yang dekat dihatiku.
Aku percaya, mungkin ada hikamah disebalik semua ini.
Kerana DIA Maha Mengetahui dan DIA yang mengatur segalanya...

Tapi, semakin aku cuba untuk redha dengan apa yang berlaku..
Hati aku sakit...teramat-amat sakit...
Bagai ditusuk senjata yang tajam..
yang boleh menyakiti hati ini..
Namun, apa yang temampu ku lakukan hanyalah...
Menahan..dan terus menahan...

Aku berdoa moga aku dan kau akan kekal bersama..
Namun, sekiranya kita terpaksa berpisah...
Aku redha..walaupun parah dihatiku hanya DIA yang tahu.,,



p/s: no komen

Comments

  1. Hei..kenapa ni qiqi?? Sumthing wrong ke nih syg..cuba cool dan ajak berbincang baik2 dulu.

    ReplyDelete
  2. @Lagenda

    Ntah la mak...sakit dhati ni....pedih kat hati ni..DIA je tau...sakit sgt2

    ReplyDelete
  3. salam,tip sihat
    http://healthforlifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. qiqi sayang...
    bincang elok2 ye dik.jgn camni.ingat semua kenangan indah yg lalu.bkn semua benda mudah , byk cabaran dlm hidup ni.So , tenang kan diri dan bincang betul2 dgn dia.akak takmo qiqi sedih2 camni..huhu.jg diri ye dik

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN KEBURUKAN GMO

DILEMA MOMMY PREGGY

PETUA HILANGKAN GATAL BADAN