1.18.2011

WaHAi cin... diMAnakaH dikau??


Diriku sebenarnya mahu mencari calon, calon apakah itu??Ha, itulah persoalannnya. Daku da mencari dimerata2 tempat dah ni tapi tidak pula daku berjumpa2. Penat daku mencari namun sia2 sahaja. Bila daku masuk mereka tidak melayan. Apakah sengkek sangat daku ini sampai mereka memandang serong ke atas ku. Apakah salah, daku hanya berpakaian tradisional bangsa Melayu yang beragama Islam???? Terlalu buruk kah daku berpakaian sedemikian????

Amat2lah daku tidak berpuas hati dengan cara pemikiran mereka itu. Sangat2 memandang rupa untuk melayan pelanggan nya. Daku benci dan tidak mungkin daku kembali ke kedai itu. Daku amat terasa hati. Daku hanya perlukan layanan mesra dari mereka, bukan muka yang buruk dan memandang serong ke atas diriku dan si dia. Amatlah kejam mereka ini.Daku pasti tidak akan kembali lagi ke kedaiitu. Oh, MJ Jewellery.

Daku rasa, daku lebih bahagia untuk pergi kekedai yang suka melayan kita dengan mesra. Tidak memilih pelanggan untuk dilayan. Tidak membuat muka yang hodoh dan memandang serong ke atas "bakal" pelanggannya. Tunggu sahaja cuti Khamis ini. Akan daku pergi ke kedai yang lebih bagus, lebih baik dari kedaimu. Akan ku cari dan akan ku sarung ke jari manisku Eh, silap..Akan bakal mak mertuaku akan menyarung cincin ke jari manisku.

Harga emas still RM 151 lagi...cepat2....b4 naik balik!!!

Tungguuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

p/s: Haish..pening juga ye nak handle bnda ni.

11 comments:

AngahSayang2314 said...

qiqi kalau takut harga mas naik kan?? apa kata adik angah beli jer kat mydin macam2 dapattt hehehe (gurau jer)

syafiQakarim said...

gedik.u nak kwen ke..
alohai....calon tuk i tade.? ;(
huhu..g beli cepat laa..

aibaks said...

wah.. qiqi nak gi beli cincin ka? bestnye.. takpe mek.. saba yer.. biasala.. masuk je.. pastu cari yang berkenan baru tanye depa tu.. hehe

Ali ridha said...

mas kahwin yang cukup kejam...mana ada lelaki sanggup ni.haaa..

# # Perempuan tolak cinta lelaki baik !# #

# # Perang baju-T RHETT & LINK’S !# #

# Mak Ana raffali suruh korek bakat !#

CiK QiQi said...

@AngahSayang2314


Hahahha..da slmt bli dah angah....akhirnye..bjye jugak teman mbelinye..ehehehe

CiK QiQi said...

@syafiQakarim

Hahahai bru nak tunang le senget..u i da bg calon u tolak sumenye.cmne yg u nk ni sbnrnye..miahahahaha

CiK QiQi said...

@aibaks

geram tok...die pandang kite mcm kite ni sengkek nk mmpus...panas je ati qiqi yg cute ni...huaaaaaaaaaaaaaaaa..


last2 g kedai len...cina gk tp lg bbudi bhse yg xpndang rupa org..grrrrrrrrrrrrrrrr

CiK QiQi said...

@Ali ridha

mn de...wuekkkkkkkkkk

syafiQakarim said...

cik qiqi:
hg x jemput aku naa. ;(
bila u bagi.?gedik..!!!!

CiK QiQi said...

@syafiQakarim

I nk jmput u la ni..u tu hilang entah kemane...bawa dri ke..hehehe

syafiQakarim said...

poen.hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...