1.21.2011

KAu MiLikKu..KAu Ku serU


Akhirnya, pada tarikh 14 January 2011, terterimalah aku dengan 1 surat yang telah diketahui tulisannya milik siapa. Walaupun aku tidak mengharapkan apa2 pon namum dikala aku menerima surat itu, aku terasa pelik. Mengapa "si dia" itu menghantar surat kepada ku. Namun aku diamkan saja dan cuba untuk mengingat kembali sebab apakah yang "si dia" hantarkan surat tersebut kepadaku.


Ingat punya ingat, daku tetap tidak dapat mengingatinya. Lalu, perlahan2 daku membuka sampul surat itu. Perlahan2...kerana daku tak mahu terkoyak sana sini. Oh, daku takkan memaafka diriku sekiranya sampul tersebut daku buka dan terkoyak. Tidak sesekali.



Akhirnye, berjaya juga daku bukakan sampul tersebut dengan jayanya. Sementelah itu, daku pun melihat apekah yang telah dihantar oleh "si dia" itu...




Kata "si dia"," Assalamualaikum/ Salam Sejahtera.... Terima kasih kerana meneyertau contest Terjah dan Geledah "si dia" tu ya. Maaf kerana terlewat menghantar saguhati ini kerana banyak perkara yg perlu " si dia" selesaikan lately ini."

Salam sayang dari - "si dia"

Sesudah membacenye ngan penuh terharu...dengan serta mertanya daku membuka dengan penuh cermat. Dan....Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Eheh3...sila jangan jeles ye bg sesape yg idak dapat.ahahahaha

Inilah pemberian darinya yang daku hampir2 lupa akan penghantara yang dilakukan olehnya. Sungguh aku lupa aku pernah menyertainya dan aku mendapat saguhati. Terima kasih kepada "si dia" yang sanggup menghadiahkan keychain yg cute ini kepadaku ini. Terima kasih yang tak terhingga daku ucapkan kepada "si dia". Walaupun diriku ni agak nakal.Hahhaha..ops...lupa lak ...xcaye ek daku join Contest ni???jap aaaaa......"PiCIt2 dCini"

Nak tahu siapa "si dia" itu?????? Ehem2....Orang yang selalu meroyan tu..ala....yang suka ketawa camni, "MIAHAHAAHHAHA..."panjang sangat ke daku gelak..ahahhaah.....

Ha...betul la tu. Mak LAgenda..MAk kesayangan ku tu...Hehehhe(bodek??xla...mmg ske kalo p blognye..hahaha..sbb?sbb mak suka meroyan yg xthgga n ske wt klaka...mau xp..aish kome ni)

p/s: Daku kunpius....Daku pusing..Daku pening...tp..........Daku gumbira

35 comments:

~ PIJA ~ said...

mintak laa satu..hihiii

aibaks said...

wa mek.. dapat key chain dari mak lagenda yer? nice.. pas kat tok plak la..hehe

Abu Luqman said...

sapa pulak antar surat...surat dari A Loqman nak dak..hehe

apezs shah said...

nak satu boleh? hehe
hey cik QIQI lama apezs komen sini..

Meih dtg blog apezs join contest.

syafiQakarim said...

bagi i la gedik ;(

Lagenda said...

Yeyyyyyyy..dah smpi akhirnya keychain cinonot tu kat tgn qiqi ye!!!

Hoyeh..hoyeh..hoyeh..Tq qiqi atas sokongan pd pada blog mak tu. Terharu tau siap buat n3 sbb dpt keychain yg x seberapa tu.

Thanks again yea!

AngahSayang2314 said...

wah sayang akak...nieeeeeee.. dapat hadiah dari mak yeee..... apa pun tahniah...

p/s: manalah menghilang lama adik angah nie..rindu teramat sangat kat adik angah yg bernama cik qiqi woiii

aibaks said...

mek.. bz bz gak la ye.. tapi hati2 ngan kesihatan deme..bulan 6 dekat je..

CiK QiQi said...

@~ PIJA ~

Tak bole..tak bole.tak bole...(bunyiknye cm iklan Umobile tu..ahahha)

CiK QiQi said...

@aibaks

Namo3..nnt kay tok qiqi bagi len na.hehehhe

CiK QiQi said...

@Abu Luqman

Hehehe..kalo A loqman nk bg.qiqi sdia menerima dengan sebesen besor tu.huhu

CiK QiQi said...

@apezs shah

Btoi3...apezs sehat ke...lme xnmpk.ehehhehe

CiK QiQi said...

@syafiQakarim

Oh no!!!!!!!!!kat u lg i xbagi oke...hahha..nanti i bg menan masak2 bleyh??hahaha

CiK QiQi said...

@Lagenda

Walaupun cinonet kate mak...tp den trima seperti dpt bndenye sebesor alam mak..hehehhe...dun wory...akn ku jg ia seperti rerame yg ade dtudung ku skrg..ehehhee

tapi idak le anakmu ini nk ltk keychain kt bju.miahahahahha...welcome mak..ehehhe

CiK QiQi said...

@AngahSayang2314

Angah tu kite p blog die memanjang xde..lg bz akak qiqi yg sorg ni kn..ehehehhee

CiK QiQi said...

@aibaks

Tq tok sbb ingtkn qiqi..qiqi nk kna cri supplement gk nie...hua...bdn keletihan rupa cm keje buruh..huhu

wadud@duad said...

pergh gudluck qiqi.. lame xjumpa.. hehe

syafiQakarim said...

kurang asam punya qiqi.! =.=

CiK QiQi said...

@wadud@duad

Tq wadud...tula..lme xjmpe wadud....wadud bz ek

aibaks said...

keje tu hati2 yer mek.. kang takut mase bulan 6 nti lesu je.. kata makan epo?

CiK QiQi said...

@aibaks

Hhehehe....bln 6 de ape tok..keh3.....

EPO tu untuk mnmbhkn kcumelan qiqi...2k bg sgr...xtau nk mam ape..tok de cdgn??

Ali ridha said...

menkoyak surat yang baru disampai dengan rakus sekali.heeee

demi melihat apa isi kandungannya.heee..

# # jika-aku-miliki-kamu !# #

# # Perang baju-T RHETT & LINK’S !# #

# Mak Ana raffali suruh korek bakat !#

aibaks said...

hmmm.. makan sayur la mek.. bukan stakat comel je.. kasi licin skit lagi pipi tu..ok?

aibaks said...

hehe... awat tak bls lagi komen tok ni mek? mesti tgh syok tido ye? jgn lupe lunch ye?

CiK QiQi said...

@Ali ridha

ahahhaa..rakus ke qiqi yg cute ni.miahahahaha

CiK QiQi said...

@aibaks

ops tok..i mam sayur oke...hahahhaa...tp kureng tang petai2, buah kenuak sgala bgai..timun tomato...peberet tu

CiK QiQi said...

@aibaks

Hehehehe...de tnde2 muka qiqi ni kuat tdoq ka tok.ish33333333

CiK QiQi said...

@syafiQakarim

lalalla..u r my fren..skali skale buli.hahaha

aibaks said...

hehe.. ok la mek.. awat tak de n3 baru ka rini? tak pe.. meh tok bagi n3 free kat sini..

AngahSayang2314 said...

wahai adikku qiqi adakah kau sibuk memanjang...adakah kamu sibuk pasal nak tunang??? perlukan bantuan??? hehehe

Nuriz said...

oo dapat keychain dari mak hehe

Firdaus Kasim said...

awk, saya dah letak banner awk kt blog saya.. nnti awk pun letak benner sy taw.. g kt kisahcintasayang.blogspot.com

CiK QiQi said...

@aibaks

nnt qiqi wt na..nak join tp pale gelong2 lg..huaaaa

CiK QiQi said...

@Nuriz

Hehehhe tu la sis...dpt dr mak tu.ehehhee

CiK QiQi said...

@Firdaus Kasim

oraittttttttttttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...