12.09.2010

LaGI PAsaNgan SehATi BerDansa BerceraI



Kali ni Qiqi dikejutkan dengan berita yang Qiqi baca dari Harian Metro dimana, Pasangan Sein dan Nana telah bercerai dengan talak satu. Aduhai...Kalau nak baca cerita lanjut, sila klik di SINI.

Apo nak jadi la ni..nak kata kebetulan, da Qiqi kire mau dekat 6 da pasangan Sehati berdansa bercerai lepas rancangan ni berakhir. Ya, mungkin sebelum mereka sertai rancangan tersebut, mereka dah punya masalah tapi sewaktu kita yang penonton ni duk tonton rancangan ni dahulu, nampak sangat terpancar kebahagiaan rumah tangga mereka..namun sayang, bukan semua apa yang kita impikan tu jadi seperti yang kita mahu.

Macam mereka-mereka ni. Mesti mereka pun tak mahu jadi camni, tapi apa bole buat, jodoh, pertemuan, ajal, maut bukan kita yang tentukan.Cuma kita diberi peluang dan masa untuk memperbaiki apa yang kurang dan membetulkan ape yang salah.

PASANGAN YANG BERCERAI:

<<< >>>
PasaNgan Sein dan Nana


Pasangan Radhi dan Lin


Pasangan Dira dan Ash


PasangAn Atilia dan Ariff


Paling sadis, PAsangan Anne dan Wafi

PASANGAN YANG KEKAL BAHAGIA SEHINGGA HARI INI

<<< >>>

PAsangan Vee dan shidi


Pasangan Sazzy dan Nazril

PAsangan Rosma dan Khai.


Diharap mereka yang kekal bersama ini tetap kekal terus bersama sehingga ke akir hayat. Harap nye idak le kena badi Sehati Berdansa tu..AMIN.

p/s: Kome2 tengok ke program Tari Menari tu....Qiqi usha2 sikit ja...Hahaha...nak usha Lisa Surihani je pon..keh333333..Taghi Menaghi..Keh3....comei Lisa pelat huruf R...agh


16 comments:

Cikbelog said...

hah? bila depa ni becerai?iskk..semoga masing2 bertemu jodoh yg lebih baik.. yeahhaa maghi menaghi..ekeke lisa cun

AngahSayang2314 said...

angah pelik yg joint sehati berdansa pasti ada yg cerai pelik looooo kenapa yekk???

kakchik@ella said...

Elok2 sehati tetiba ... Apa2 pun itu sume keja tuhan.

Iman said...

Sehati tapi tak sejiwa...

miyoshu212 said...

nabi x aja suh msk sehati berdansa kn.....

wadud@duad said...

kalo sehati xde makna nye dengan jadi camneh.. =)

CiK QiQi said...

@Cikbelog

Baru je rsenye cik belog..sbb masuk metro rini..aduyai..sume bkubur rmh tgga deme

CiK QiQi said...

@AngahSayang2314

Kalo tak silap qiqi deme msuk ni kononnye nak baiki hubungn deme yg agk2 retak...tak tau la bnor ke idak ngah

CiK QiQi said...

@kakchik@ella

Tak pun ego masing2 kak chik.huhu

CiK QiQi said...

@Iman

Btoi3....nasib bkn rncgn sehati sejiwa nye pasangan

CiK QiQi said...

@miyoshu212

Deme pilih, biakn la deme...nak wt guano...

CiK QiQi said...

@wadud@duad

tu la pasal wadud..tapi pe leh wat, da jodoh deme takat tu je

pN.rOs said...

sepatutnya semakin rapat tapi sebaliknya la plak...

Cik Tom said...

asyik bercerai je artis ni..syg plk..anak dah ade..kesian anak yg jadi mangsa keadaan..

CiK QiQi said...

@pN.rOs

Tu la pasal Pn ros..nk wt cmne...da jodoh deme da xde..xpon mmg dpe ni da xleh nk phm 1 sme len...redha je le kite ni

CiK QiQi said...

@Cik Tom

Slalu kes penceraian ni yang jadi mangsa, anak nye le..kalo mak ayh deme jnis pk kn kperluan kasih syg anknye thadap2 dua2, ok la..kalo jenis bia ank die suke2 ati....jadi cm skang la..yg wt bnde mrepek2 tu sume sebb kurang kasih syg mak bapak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...