12.16.2010

AtoK oH aTok...


Atok? Siapakah Atok itu? Atok Qiqi ke? Ke, atok sapa tu...Ahah...sebenor2nye Qiqi nak cakAp Atok Qiqi yang soranG ni. Berbadan kerempeng tapi ngaku muncit n debab. Berspek mate bkulit sawo matang rasonyo. Hahahaha sape lagi kalo bukan Tok Aibaks..Keh3....Baru semalam dapat tengok gambar tok ngn umi mase ari persandingan depa. HEhehe..Comei2 belaka, bagai pinah dibelah 2, bukan diblah 4 tau. kah3.....


Actually tok bagi award kat Qiqi mase ri Selasa haritu tapi la ni baru Qiqi dapat tunaikan sebabnye kerunsingan hati melanda 2, 3 ari ni. Hehehhee..NAk tengok ke award nye??? NAk ke??xyah la ek..hahaha...gurau je..Ni ha.....tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Cute x???cute ?hehehe..Tok wat sendiri tu...Cayalah tok..kalo tangan Qiqi da gigil2 da nk jadi bentuk cenggini. HEhehehe....Tq tok sebab ingt cucumu yang comel lagi cute ni..Hahhaa...Tok jangan muntah2 ye dengar n bace statement tu..HAhahaha...

Okes2...Disini Qiqi nak bagi kt sape2 yang sudi tak kira le yang pernah mai sini ke, yang rajin ke sini ke...wa xde hal. No more paksa2..Okeh?hehehe


p/s: Bile la nak dapat Oscar award ni ha..HAHAHHAHAHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

6 comments:

FyZa said...

alolo comeynya dia punya award 2..cute ja..hehe

AngahSayang2314 said...

qiqi kalau nak oskar kan?? gi la try dulu uji bakat apa yg layakk hahahaha

CiK QiQi said...

@FyZa

Amik la fyza..hehehhe...comei kn..cute cm qiqi..keh3

CiK QiQi said...

@AngahSayang2314

Qiqi malas la angah...nanti qiqi g uji bakat nnt..angelina jolie jeles kang...sbb xleh nk mng da.hahaha

Cik Tom said...

comel award ni...cam atok..atok aibaks..hehe

aibaks said...

haha... atok mane ni mek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...