11.13.2010

CuraNG? PAtutke?

Aku yang tak pernah bisa lupakan dirinya
Yang kini hadir diantara kita
Namun ku juga takkan bisa menepis bayangmu
Yang slama ini temani hidupku

Maafkan aku menduakan cintamu
Berat rasa hatiku tinggalkan dirinya
Dan demi waktu yang bergulir di sampingmu
Maafkanlah diriku sepenuh hatimu
Seandainya bila ku bisa memilih

MaafkAn akU waHAi Mr B sebab teLAh menduAkan DiriMu waLAupoN kenYAtaANNya, Aku taK reLA sebEgitu....DriKu taHu diKAu amAt menYAyanGI ku sperTi manA diRikuAMAt22 menYAyangi mu.....
Sia2 saJA USahA ku seLAma iINi andAi akU tetAP mneRuskAn kepUTUsan KU Untuk MEningGAlKAn mu....

DIKau teLAh BAnyaK berjASa ke Ats diriKu waLAupon AKu taHU akU banYAk buAt siLAp.DikaU tetAp merHArgai Diriku seadanYA...naMUN...aku Tidak dapAt menGELAkkan diriku dari meneruskAn niaT ku itu kerANA....Aku pon Tidak terjANgka yg akU teGAr untuk MElaKuKAn nya

PercaYALaH...WAlaU ApapON teRJADI..DIkaU tETAP DIhaTIKU SELAManYA.....................TApI menGApa engKAu juga Tegarrrrrrrrrrr..Tegar membAlas Dendam terhadap ku..KEjam kah dirimu............walaupon bukan niAt mu untuk berlaKu keJAm terhAdaPku.......

Aku dapAt buKti dri kawan BAikmu senDiri yang MEnceriTAkan Kecurangan mu itu....Diriku tahu..Dikau sudaH tahu keAdaAn ku yg TerLAlu sibuk Minggu LAlu sehiNGGa diriku menGAbaiKAn mu..tapi kejAm sangT kah diri ku ini sehInggA diKAu sanGGup curanG terHAdap kU jua?????????

SamPAi haTImu........
Tergamaknya dirimu menghiris hatiku
Tidakkah di hatimu punya perasaan
Sampainya hatimu meninggalkan aku
Di manakah janjimu yang setia

Betapa sepinya perjalanan hidup ini
Di kiri kananku penuh duri cintamu
Sampainya hatimu membiarkanku rindu
Kau terus menghilang tanpa berita

Entah mengapa rindu di hatiku masih di dada
Bukannya mudah nak kulupakan
Adakah tanda aku masih menyinta
Sedangkan engkau entah di mana

Hanya Tuhan yang mengerti hati dan perasaanku
Di tengah malam syahdu hatiku merindu
Sampai hati kau pergi tanpa pedulikanku lagi
Aku berdoa agar engkau bahgia

Biarlah aku abadikan cintaku yang setia...
Oh... kekasih
Segala kenangan menjadi rinduan
Cinta di hatiku seperti dulu.......


Oh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!















....................BElog Cik Qiqi cuTE.....kah33333333333


p/s: MAaf ye kalAu kunJungan u allz Qiqi xbalas satu mggu..Qiqi bz sanGAt..ni nk struGGLe balik amik Ati belOg yg da mAjuk ni..hehehe

29 comments:

Farah-Izzaty said...

oh... aku tertipu... =(

iQaChumel said...

peh...cik qiqi.
hawatttttt nya ni...
ada masalah papa ka..?
mai habaq

wadud@duad said...

wah!!! wadud suka lagu spring.. :p
ehehehehe.. memang best lagu tuh.. :p
curang? mmm.. kalau yang dah kawen, memang patut dibunuh, tapi kalau yang kapel? no komen.. :D

Alessandro said...

He..he..wat suspen je..rupanya encik blog yang merajuk..hihi..^___^

Saya pun busy sangat denga tugasan luar, kerja kursus dan amali lagi ni Cik Qiqi..

p/s- rindu rinduan jadi kenang kenangan cik qiqi...he..he.. :-D

kobEj0rdan~ said...

fish!den ingat cik qiqi da nk bunuh diri td.hehe

CiK QiQi said...

@Farah-Izzaty

Keh3..skali skale..kn4....hehehe

CiK QiQi said...

@iQaChumel

Haah iqa senget...de mslh ngn papa blog..keh3....

CiK QiQi said...

@wadud@duad

Hehehee...kite bnuh aje semut2 yg curang tu wadud..alalla...lame xnmpk wadud

CiK QiQi said...

@Alessandro

Hehhehee...yg majuk nye encek belog..keh3..nasib alessandro paham.hehehe..nak wt guano..mmg xdpt nk lari dr siapkn tugas kite...xgitu alessandro?heheh

CiK QiQi said...

@kobEj0rdan~

Keh3.....mn de sampai driku ini nk mbunuh diri.hehehhe..buang tebiat namanye tu.hehehe

bun_nee said...

curang?? ohhh tidakkk.. hehhe morning dik

pN.rOs said...

laaaaaa...
wat tokojut ja hehehe
ok samat berjaya menjalankan proses pujuk memujuk tu yek..

CiK QiQi said...

@bun_nee

HEHEHE..skali skale curang ngn blog..keh3.....morning sis....^_^

CiK QiQi said...

@pN.rOs

Keh3......saje je sis....bkn pe..da mjuk da belog ni..nk kna la pjuk balki..hahaha...tcurang skejap..hehehe

Rama2Ungu said...

looorhhhh

CiK QiQi said...

@Rama2Ungu

Hehehe..jgn mare na..hehehe

Azrin Kamaludin said...

la..majuk ngn blog ker..ingat majuk ngn bf..tapi ayat dlm enty nie kalu letak kat pd diri sndiri mcm sedih jea bila bace..huhu!

AngahSayang2314 said...

angah pun nak merajuk gak.....

iQaChumel said...

QiQi gedik..
papa blog sapa..?lalal
kasi lempang dia laju laju.
ckp kat dia.
"i nak i ke nak iqa"
kalau dia kata nak u..kita pts kwn.
kalau dia kata nak i..kita jd madu,
deal..?lalala =D

De'din said...

la igt kan baru putus,,
baru ja nak masuk line !
haha

btw, follow blog ni !

syAzAnA said...

okay. beta tertipu. cubit pp qq kang. grrrr

CiK QiQi said...

@Azrin Kamaludin

Alalaa...nape ni azrin

CiK QiQi said...

@AngahSayang2314

Alaaaaaaa...jgn la majuk angah..huaaaaaaaaa

CiK QiQi said...

@iQaChumel

HAhaha..u rela ke jadi madu i..i ni grg tau..kah3333333333333

CiK QiQi said...

@De'din

HAhaha...de' din ni..ade2 je tau.hehe

CiK QiQi said...

@syAzAnA

Ala...jgn la cubit..qiqi da la xde isi..keh3333333333

FyZa said...

uish..bikin saspen ja..isaw dah td..ingt dah pts ke apa..baru aitu ckp kata dah plan nk wat bdget kwhin..haishhh

CiK QiQi said...

@FyZa

Hehehe....JANgan saKit janTung na fyza..mmg duk badget2 ni..tp xtau nak stat dari mane..hua

Tomato Gurl's Life said...

jiwang jgk qiqi ni ye..hehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...