10.20.2010

KeKAsih haTi aka KeKAsiH geLAp

TeraSe diRiku aMAt2 diHArgaI waLAupON diRiku bANyAk meNInGGaLkan Mu
2 bULAn LEpaS keRanA maSAlAH ku YANg berLAmbak2....
NGan ExcidENTnye, nGAN mASaLAh daLAmaNnye..

TAk Ku saNGKa apE yaNG oRanG goSIp2kan KeaTAs DirImu
KebaNYAkaN NegAtif SeBAb meREka BeluM laGi menGENaLi
HAti buDimu YAng suCI iTu

WaLAupuN diRiku KeraP meNdenGAr ketiDak puaSAn HAti MEreKA mengenAi dirImu
Aku tiDak amBIL pedULI
MAlah diriKu taBAh daN saBAr mENdekAti dirimu

TidaK SediKIt pUn diRIku naMpAk keCAcat ceLaaN diRImu
Malah leBIh baiK darI mereKA2 yang berKAte
KeraNA meREkA buTA unTUk MEniLAi

BEnArLAh OraNg tua2 berKAta
SaBAr tu SepAruH daRi IMAn
daN AkhIRnYA diKAu munCul KemBAli

DisaAt DikAU munCuL kemBALi..
HAti daKu riaNg, GembiRA yanG tiDak terHinggA
KerAna KehaDIranMU amAt diRiku NAnTIkan

Ku MemOHon JAngan LAh diKAu perGi jauH darIku
KErana, sekIRanyA kaU hiLAng kemBAli,
diRIku tIDak aKan seceRIa daHuLu

TidaK akAn gembirA sepErTi seKArang
oh..........................................



..........................



............


....


..

NUFFNANG

eh NufF ke...BE????HEheheh


p/s: sdAp taK ayAt2 puiTIs Qiqi..keh333333

11 comments:

aibaks said...

kui kui kui... awat tajuk tak habaq de teman segelap? aibaks pun de gak.. die pun camtuh gak.. tp da setting skit kasi tiap2 kali mesti jumpe.. hehe.. baru tak rindu lepas ni.. ehehe..nuff..nuff..

CiK QiQi said...

@ Aibaks

Amboi..hehehhee...xpa la teror bagi tiap2 ari jmpe..qiqi ni nk jmpe pon ssh..hehehe..pg2 je dia mai..2 yg sakan cuci mate usha die je..da la wane warni..hehehhe

bayan cyber said...

hahahaahahaaa.......

CiK QiQi said...

@ Bayan

Terharu x dgr cik qiqi bermadah berhelah..kah3333333

aibaks said...

haha... mek..demo leh edjas la kat seting.. cume die mai bukan yang BE la..campaign pun bukan.. sbb aibaks duk letak yang free nyer.. klu demo tekan2 pun takde pe2.. haha

aibaks said...

mek..de tk komen terakhir dari ambo? tak ingat plak ambo de klik post komen ke idok.. hehe

CiK QiQi said...

@ Aibaks

oHOOOOOOOOOOOOO...2 bkn yg nuff nye ke aibaks...hehehhehee...dasat sungguh tgn demo la ni...keh333333333333

AngahSayang2314 said...

adoiiii qiqi komain berpuitis lagi no.. hehehe tak pe sabar ye...

im backkkkk hehehe

aibaks said...

kui kui kui..bakpo gak dasat tangan ambo ni mek? biso2 ja..ehhee

CiK QiQi said...

@ AngahSayang

Heehe..duk anGAu ngaN Nuff ni..keh333333

CiK QiQi said...

@ Aibaks

2la ...gapo taNgan mu ni dasat sangat,..Qiqi ni pom ketinngalan..keh3333333333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...