7.05.2010

Wake uP!!!!!!!!!!!!!!!!


Salam u allz.....chak...morning u allz...aha...Isnin kan rini....ha, mane yang duk btungkus lumus siapkan koje tu, cayok2 le Cik Qiqi ucapkan...hehehhe...Cik Qiqi baru bangun tido nie..hheheehe...kepenatan tau u allz....waa...nk upload gambor kamera mak bwak...nnt Cik Qiqi nk upload gambar2 Cik Qiqi..hehehe...ngalahkan org glamer la plak kn...hehehehe..

U allz sihat ke...Cik Qiqi nie tak tau da nk lagu mano da badan Cik Qiqi nie..nk kate keje berat2 cam buruh kasar tu dak gak..ni dukcuti nie sebab kontrak da abz tapi keletihan gak..nak kate Qiqi g date ngan kekasih2 gelap Qiqi....xde gak..tapi badan kompom penat bile bangun dari tido...huaaaaaaaaaaaaaaaaa....ngapain diriku ini u allz..

Nak bli suplement, xde bli2 lagi sebab kewangan mendesak suh Qiqi simpan duit tu..huaaaaaaaaaaaa....sabo je le...kot2 u allz de pape cadangan, kongsi22 la Qiqi ye.,...nge3....jap g Qiqi terjah u allz..ni nk jd suri rumah jap, nak ngemas umah...Ekekekek...

oke2 Qiqi nak pantun jap...

Anak itik jalan atas titi
Jalan sendiri ke kedai roti
Mengapa u allz tak reti2...
pegi la mandi, xreti2..hahahahahaha

p/s: ade kena mengena ke pantun tu ngan sume di atas? nge3......

4 comments:

FyZa said...

cik qiqi syg..mana gmbr nya? hehe..pantun yg bes..hoho..;p

CiK QiQi said...

Fyza ~ ekekekek...bez ke pntun tu.....men hentam je...hahahahha..tu la..nk upload gambar tp kamera lak xde..hohohoho..nk amik dr kamera

AngahSayang2314 said...

salam qiqi singgah u punya blog & follow uu

AngahSayang2314 said...

cik qiqi bagus la pantun tue yeee :b:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...