7.16.2010

HaPpY mODe ^_^

Yeahhhhhhhhh...YiHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Salam u allz..lame sungguh driku tidak menhupdate kan blog tcomei ku ini... MAaf le kalo u allz mai tapi asyik entry yg sme je....Bukan Cik Qiqi malas nk update cuma Cik Qiqi menumpang line tenet orang dikala xkeje nie..tu sebab le Cik Qiqi muncul pon cam Chipsmore..jAp ade Jap xde.ekekekke.....Jangan mare tau..

Cik Qiqi gak nak mintak maaf andai ade kunjungan u allz yang Cik Qiqi terlepas pandang...Bukan bermakna Cik Qiqi rabun atau buat2 rabun tapi bile mase duk jeles kat kite, semua benda kite nak wat jadi tak menentu...Tu le sampai de yang terlepas pandang tu.. Maaf ye u allz..

Arini Cik Qiqi nak kongsi sikit kegembiraan Mak Cik Qiqi sebenarnye yang da xsabar2 nak tengok rumah nye siap. Untuk pengetahuan u allz, lokasi uah nie kat Batu Kurau Taiping, aha....Sape penah sampai ke sane angkat kening.hahahahaa....ala2 Ziana Zain gitu..hehehe....Rumah ni dibuat sejak bln lepas kalau xsilap Cik Qiqi...Nak tengok gambarnye? Jap ek


Ni bilik adik Cik Qiqi..huhu..mash dalam pembikinan


Mak duk usha bilik die tu..heheh..besar sikit dari kami nye bilik..besele...mem besar punye..ekekekke


Pandangan depan uMah ..hehe..smangat Mak nak masuk tengok..ekekeke


Yah..giliran Abah masuk lak tengok..ni lom de atap lagi neh

Hehehe..ni jele gambornye....awat lak u allz xcye ni je gambo nye..ish..btoi..Ni je gambarnye....ehehehee.....Ok la..ni de lg gambar baru2 nie Cik Qiqi balik...sabtu yang lepas...Da rupa gini da rumah tu....Katenye tinggal plaster, siling, mozek, tingkap n pntu...Ops..terlupa lak..Cat lom lagi..heheheh


Ni la umah nye skang..ekekekek...xle...ni umah Tok Cik Qiqi..lame da umah ni tp ok lagi..Arwah Ayah yang tukangnye..hehehhe


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa....ni le umah Mak Cik Qiqi skang....lom siap lagi tapi hope bln ni leh siap..leh raya kat umah baru.hehehehe...Ari Isnin ritu Cik Qiqi da pilih da cat untuk bilik CIk Qiqi...kompom2 le xlari dari warne Pink..ekekek..da siap cat nnti leh Cik Qiqi tunjuk kat u allz lagi..hehehhe

Jap2..nak interprem jap..ekekek...snyum..secomel Munchys...ekekeke



p/s: Ingat nak letak 2 kaler kat bilik tapi disebabkan kemahalan cat, 1 aje le..hehehe

7 comments:

FyZa said...

wah besnya nk dpt umah baru nti..harap sumanya berjalan lancar..;)

AngahSayang2314 said...

ooo qiqi sedang update rumah baru la ye...wah best la nanti kalau dah siap leh kongsi2kan yer

CiK QiQi said...

Fyza ~ hehehhe..2 la cik fyza..xsbr nk tgok rumah tu siap...hehehe...

CiK QiQi said...

Angah ~ hehehe..okes angah...nnt umah da siap nnt qiqi tunjuk agi...ni tggu mse je umh tu nk siap

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. x lama siap lah tuh.. sempat lah beraya rumah baru..

rumah tok cik qiqi tuh suka sis tengok.. dan2 rasa nak balik kampung..

dunspeak♥ said...

tak sabar nak tggu umah cikqiqi ciapp..hehee

**Bila Comel Jadi Comot** said...

smoga dpt corakkan umah secantik u idamkan ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...