7.03.2010

HaNcuR hatiKU


Hancurhatiku..
Mengenang dikau...
Menjadi keping2...setelah kau pergi...
Tinggal kan aku sorangg.........
ko da kalah..wahai Brazil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HUa...hancur n luluh hati Cik Qiqi tau...baru first time Qiqi dapat luangkan mase tengok Brazil men...alih2 KALAH....huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...kenapa!!!!!!!!!!!!!Kenapa!!!!!!!!!!!!Kenapa!!!!!....
Kenapa kau buat begini wahai Brazil ku syg......Kau curangi aku dengan menggolkan sendiri untuk pihak lawan wahai Felipe Melo...hua...kau patut nye gol kan 2k BRAZIL...bukan NETHERLAND aka BELANDA....wahai KAKA..dimanakah dikau..mengapa kali nie kau semakin down.....adakah kau telah terikut2 ngan perangai si Christian Ronaldo yg budget hensem tu?????Tak perlu wahai Kaka..kau mampu mempunyai jalankau sendiri..jangan kau terikut2 perangai Christian Ronaldo yang da lupe daratan tu wahai Kaka....

Walaupun ku tau kau sukar untuk menyudahkan setiap hantaran kerana kau lebih kepada perancang stratergi...namun.....aku tetap keewa juga sebabnye aku lihat persembahan sangat hambar dari pemain Brazil ketika bertemu ngan Belanda kali nie...xde spirit...xde semangat....pertahanan Brazil sangat2 lemah...asyik diserang bertubi2.....Mungkin kali nie FIFA 2010 memang bukan rezeki mu...

Da out da depa dari FIFA 2010..huaaaaaa..player no 10 tu penting ye u allz..ekekek


Akan ku tunggu Argentina...Messi...walaupon dikau pendek...namun jangan la kau lupa daratan seperti pemain star yang lain....ALL THE BESH ARGENTINA...wakakakak....walaupon i sokong Messi skang.....I tetap setia pada KAKA tau u allz...ekekekke

Dah2....merapu meraban je Cik Qiqi nie...tapi ngah duk pk nie..cmne nk hadapi member2 sekerja...depa sokong len..qiqi duk sokong Brazil..kompom depa kutuk kaw2 kat Qiqi..huaaaaaaaaaa

p/s: kalo Qiqi yang men..kompom gol..tapi kasut je kot..ekekekek

4 comments:

yahaya said...

sedey..sedeeey

CiK QiQi said...

hua...qiqi lg sdey tauuuu...huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dunspeak♥ said...

cikqiqi,argentina pon kalah..cmne nieh?hehehe

CiK QiQi said...

ape leh wat cik belog...qiqi sokong blanda la plak..ekekekke...kaka...i luv u................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...