6.24.2010

"SIAPA REMEDY?"

Ops....Remedy? sIApakah si dia yang telah bertakhta di ati Cik Qiqi kali nie? ahah....jgn ngengade nak wat gosip Cik Qiqi ngn Remedy ye...kang kena cabai lak Cik Qiqi ngn kekasih yg btakhta di ati hencek Remedy kite nie..

Sebut pasal hencek Remedy kite nie...Bagi yang agak2 same mnerjah dunia blogging nie ngn Cik Qiqi mesti kenal Hencek Kitaran Semula.. Jangan gatai kate tak kenal ye...Cik Qiqi tarik telinga kang...degil sungguh..awat degil sangat neh..hehehhe...termerepek sudah...jangan mare ye Remedy..hehehhe...Qiqi marah le deme kenal Remedy tapi tak tau sape Hencek Kitaran semula..ekekekekek...Untuk makluman u allz..Hencek Remedy ni sme le ngan Hencek Kitaran Semula. Waktu Cik Qiqi baru menerjah dunia blog nie, Hencek Remedy la antara 10 terawal yang sudi menerjah blog Cik Qiqi..hehehhee....maklum la Cik Qiqi nie baru blaja. Waktu Cik Qiqi terjah blog Remedy nie, die ngah wat Contest<> Menangi RM350..Cik Qiqi ade le menyertai nye jugak..mencuba2 nasib le katekan..hehhehehe...ni die nye banner..comei gitu..


Rasenye pemenangnye lom di umumkan lagi ye Encik Remedy..huhu...maklum la...pas2 tu Cik Qiqi kurang online kerana permasalahan laptop yang sgt2 ngex..hu.....

Terbaru Encek Remedy kite nie da wat satu fenomena baru dimana beliau telah mencipta E-Book RDS- Pakej 3 Kali Sedap....aha...jangn pkior ke len lak sedap2 tu ye..bukan makanan tapi tentang panduan mudah blogwalking cara pantas dan sistematik.Teror tak ENcek Remedy kite nie..Kalo harapkan Cik Qiqi nie..10 taun akan datang belum tentu dapat wat cam die...tak termampu den..hahaahha..

Yang kompom2 nye Encek Remedy kite ni sangat2 rajin berniaga..tengok la tagline die skang..Idea Perniagaan Kreatif Terkini..Sebelum nie pon memang Encek Remedy kite da gtau sebab2 die bblog...Pandai cam die takpele...Syok je duit masyuk..hehehhehe....Ajarin aku ya Remedy...wah...ngapain Cik Qiqi berbhasa sebegini...ekekekke...

Bersempena ngan kemunculan Cik Qiqi setelah ghaib 2 mggu..khas tuk encek Remedy...trimalahhhhhhhhhhhhhhhhh.......................


Ni le rupe Encek Remedy kite..ekekekke..
Sape2 yang nak singgah...moh le klik sini...
Takde? Klik sini lak....^_^
Tak Bole jugak usha la sni lak...kompom u allz dpat macam2 input...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...