5.13.2010

Penting sangat ke LELAKI??


Cik Qiqi memang dalam mood sdey bercampur benci yang meluap2 kepada LELAKI yg semakin hari semakin kurang hajar ngan pempuan. Ntah kenapa hati Cik Qiqi semakin jauh, semakin jauh dan semakin jauh untuk menerima LELAKI dlm kehidupan Cik Qiqi...Kenape LELAKI terlalu kejam kepada pempuan????KENAPA!!!!!!!!

Kenapa LELAKI terlalu biadap dalam berkata2...pempuan yg dikenali nie terlampau burukdan teruk ke bagi kau???? Habis madu sepah dibuang...Sungguh mudah kau nak melupakan aku. Walaupun kau tahu aku susah sangat untuk melupakan kau. Kejam sungguh dirimu yang bernama LELAKI..

Cik Qiqi benci!! benci!!! dan SANGAT MEMBENCI LELAKI tu.......kenapa lah ALLAH menemukan Cik Qiqi dengan insan sebegini. Semakin banyak Cik Qiqi cuba fahami, semakin Cik Qiqi ak dapat memahaminye..jauh lagi untuk LELAKIitu memahami Cik Qiqi...TQ kerana selalu membuatkan hati kecil ini bersedih dan berlinangan air mata.TERIMA KASIH sangat2. Ada kala Cik Qiqi tidak hingin untuk bekahwin namun Cik Qiqi xmau Nabi kitayang terulung xmngaku umat. Walaupun Nabi Muhammad adalah LELAKI...Tidak sedikit pon baginda menyakiti ati wanita.




p/s:Maaf Cik Qiqi menggunakn perkataan 'aku' n 'kau'.
juga n3 nie bkn dtuju kepda blogger lelaki tp kpd ssrang yg da wt Cik Qiqi terase sesangat=(

15 comments:

syAzAnA said...

qiqi.
qiqi oke x?
sudahlah. biakan aje lelaki itu.
lagi kita pikir, lagi kita saket aty.
jgn fikir lagi taw.

CiK QiQi said...

zana...
npe zana nmpk sume nie...npe bkn die...sgguh kjm lelaki tu..hurm....
mmg qiqi xnk pkir tp msti tselit jgk..
help me to destroy hi from my mind='(

ASaDa RyutaRo said...

dalam dunia ni ada yang baik ada yang jahat..

ada yang bagus ada yang buruk..

ada yang betul ada yang salah..

ambik yang baiknya.. ambik yang bagusnya.. ambik yang betulnya..

hehe :)

takyah sedih2.. sedih tak menyelesaikan masalah..

ceriakan hari mu dgn senyuman.. hehe :P senyum slalu.. lalala~

syAzAnA said...

em, zana tahu memang susah k. makan masa. so skrang qiqi uatlah perkara yg qiqi suka. yg bley lpekan dye. g keluar keh o qiqi bley padamkan memori dengan dia. jgn sedey2 k.

CiK QiQi said...

Asada ~ tq for the support..cik qiqi try de best 2k relax kn dri...setan2 tpi ni blmbak2 duk hasut mcm2...

Zana~ tq zana....4 de support...jom la zana teman cik qiqi kua..huhu

bayan cyber said...

rilek k...mmg susah nak buang speses2 beruk binjai cam tuh kat pale kite...amek mase gak laa...dorang lelaki tak paham..dorang tau sonok jee wat kite2 yg pompuan neh macam tuh....cik bayan penah rasa dan penah dah pon terjumpe beruk2 binjai speses tuh....dunia neh adil..mebi bukan skang dorang kene...tp next time tuh tetap ada..lambat cepat semua yg kat atas tuh punya urusan...kite yg kat bawah neh..berdoa....berdoa..dan berdoa....go...go..go cici...wake up for the new life witout MEN...!!!

uncle said...

sebagai lelaki uncle faham apa yg dilalui oleh qiqi. uncle merasa simpati. sungguhpun begitu lama kelamaan qiqi pasti akan memerlukan lelaki dalam hidup qiqi. nak cari lelaki yg perfect di mata bukannya mudah.. zaman sekarang nih macam2 bahana yang berlaku kiri dan kanan.. ucle hanya doakan moga qiqi akan menemui seroang insan terbaik yang bernama "lelaki"

CiK QiQi said...

Bayan ~ Tq bayan 4 de support n advise...Cik Qiqi bukan ape...kite nie ye3 paham die tapi still kte kite xphm die...ape cer? ingt kite nie ptung ke....hurm.....biakn la die...mungkin ex2 die yg sblum nie tinggal kn die sbb nie...ntah la

Uncle ~ skali lg nk ucap tq sgt2 coz support cik qiqi...Cik Qiqi tau, cik qiqi pun xkn xtrime lelaki ....cme wt mse nie twr ati...myb 1 ari nt...cm uncle kte..jmpe insan yg tbaek..'lelaki'...uncle doa2kn la ye

sUfFeR8zInE said...

penting...x kn la diriku x penting bagi dirimu? :P

Azizul Luqman said...

semua org pernah alami perkara mcm ni, bg org lelaki jln cerita yg mcm ni pn ada gak, cuma diterbalikkan jln cerita je...
sabarlah.., nak cari org lelaki yg baik² bukan ny senang zmn skrg ni...
sorang tu pergi, x b'mkna xde org lain lagi...

CiK QiQi said...

Suffer8zine ~ u mmg pnting pd driku wahai suffer8zine..nge3....

Azizul Luqman ~ Cik Qiqi tau tu...die pon pnah rse tp myb nk bls dndam kot...ntah la azizul

Siti Sarah said...

salam..
jangan sedih..
tenangkn hati k~

CiK QiQi said...

Siti Sarah ~ Tq for the support ye=)

s h e e said...

cik qiqi syg...jangan sedeyh2 k...insyaAllah...sume terjadi ade hikmah...Allah nk anta adam yg lebeyh baik...lebeyh hebat utk cik qiqi yg cumeyl ni...jgn sedeyh2 taw...cik aishah kn ade ni...

CiK QiQi said...

tq cik aisha...huaa....syg u allz...tq sgt2 coz give support kt Cik Qiqi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...