5.13.2010

Johan Raja Lawak Bergaduh?


Muka Johan teruk ceders dipukul

Bio bebenor u allz....aha...jangan tuduh Cik Qiqi nie wartawan pulak ye...hehehhe....bukan ape, tadi tengah duk syok Cik Qiqi usha Berita Harian Online, Cik Qiqi ternampak tajuk neh....mau xterkejut. Baru ritu nampak die mengacara rancangan Raja Lawak..(walaupun da lame abiz..ekekeke...)

Kejadian tu terjadi dalam kol 5.30 petang kat sebuah restoran kat Taman Sri Pulai 2, Sikamat kelmarin. Menurut saksi di dengar bunyi bising kat restoran tersebut ketika dia duk syiok layan Piala Thommas kat umah nye. Johan bersama2 isteri die, n juga pelakon OzlynWati pergi ke restoran itu berjumpa dengan pengarah berkenaan bagi membincangkan mengenai drama yang dibintangi mereka berdua.Difahamkan suasana menjadi kecoh apabila pengarah berkenaan tiba-tiba bertindak membaling gelas kaca ke arah Johan hingga menyebabkannya cedera pada muka manakala Ozlyn Wati yang cuba meleraikan pergaduhan turut cedera pada muka.

Kejadian dikatakan berpunca apabila pengarah drama berkenaan, Mohd Javed Mohd Nizar, 33, tidak puas hati dengan sikap Johan yang sering datang lewat ke lokasi penggambaran drama komedi seram berepisod yang akan ditayangkan di Astro.

Johan yang cedera kemudian dibawa ke klinik berhampiran untuk rawatan sebelum membuat laporan di Balai Polis Seremban 2. Selepas membuat laporan, mangsa dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar Seremban (HTSJ) di sini untuk rawatan susulan kira-kira jam 10.30 malam dan dipercayai menerima beberapa jahitan pada muka.

Pengarah berkenaan turut membuat laporan di Balai Polis Rahang untuk tindakan selanjutnya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Saiful Azly Kamaruddin ketika dihubungi semalam mengesahkan menerima laporan daripada Johan dan pengarah berkenaan.



Hadoyai.....pe la nk jadi ngn dunia sekarang, benda kecik pon smpai da jadi cmtu rupe. Tak puas ati je pukul, xpuas ati je sepak terajang. Tak mo la camnie....lagi menampakkan industri hiburan kite nie teruk. Cik Qiqi tengok masalhnye kecik je..Tapi mesti salah sorang dari mereka berdua nie ade cakap kasar n membuatkan kedua2 belah pihak tak berpuas ati. Mesti punye le.

Hope kes nie xla terus menerus teruk sebabnya sayang, Johan ade potensi untuk lebih bagus tapi andai masalah disiplin sukar untuk beliau tangani, sangat2 le rugi...isk3.....

U allz lak camne..Jangan gaduh2 tau.^_^//

15 comments:

KaiZeN SHiNoBi said...

hehhe.... dunia artis..

malas nak campoq... hehhehe

tapi x profesional sungguh... bkin malu je..~

hmm

FyZa said...

uish..ganaz ah..bnda kecik ja pun..ish3..mcm2 hal..

CiK QiQi said...

Kaizen ~ Tau xngape...kt dunia kite skang nie, kalo de mslh kecik pon leh truk kna pkul...silap2 bnuh pon bole...

Fyza ~ itu le pasal...ganas btol

NiZaM Limited said...

masukkan je dua2 dalam lokap..abes cite..ngehh :D

CiK QiQi said...

en nizam ~ tau xpe...cmpak dua2 bru nak aman kot...nge3

My Lil' Princess, My Hubby, My World said...

dah baca kt metro ngan kosmo tadi, smpi camtu skali nk marah dtg lmbt....ni kalau kena kt Lan The Typewritter kena sgt la, blh 1 1/2 jam lewat...ish2...tu la cuba punctual skit...sape rajin nk tggu kita, cuba pk...

CiK QiQi said...

My Lil Princess ~ Tau xngape...kalo ye pon marah jgn la sampai nk blasah2...
xphm btol dpe nie

dunspeak♥ said...

haishhh..kecik2 dulu xmau gado2..da tua ni sebok nak gadoh2 laakkk...

CiK QiQi said...

cik belog ~ tau xpe...mkin ari mkin gns mnusia kt muka bumi nie kn...hu~~~~

kozumi_ro said...

adus...mcm truk jek..x terbangun dh tu :D

Hasrol Nizam said...

tak suka gaduh2 ngn org ni.. kawan biar beribu, musuh biar satu..eh2..silap..
musuh jgn dicari..hehe

CiK QiQi said...

ish3.en hasrol ie...tsasul la plak die..hehehhehe..

Kozumi ~ hehehehehe..bole bgn lg tu

mahira oya said...

ishh..scary tuu

ASaDa RyutaRo said...

alahai si johan ni. aku dah la minat ngn mulut kepoh dia. buat hal slalu dtg lewat ke set plak..

yg pengarah tu pun ye. apesal la terus nk baling gelas tu ke muka johan? baling la ke lantai..

gaduh cara baik tak boleh ke? isk!! geram ni..

err.. gaduh cara baik is bawa berbincang.. :P

CiK QiQi said...

Mahira..scarry yg ne 2...

Asada~ 2la..Cik Qiqi pon xpham asl yg ade potential 2k jd bgus, mesti de prob displin..apsal la artis2 kt Msia nie xmo bdsiplin...yg pengarah 2 mst mslh mental 2..xpon mslh rmh tgga..hohhooho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...