5.07.2010

BenCi LelaKi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Cik Qiqi sangat2 bencikan lelaki yang tak reti nak menghargai apa yg ade didepan mata.Hanya nampak kesalahan kita yang perempuan ni aje. Apa? Rendah sangat ke martabat kaum wanita nie??? Korang fikir korang bagus sangat ngan diri korang? Sudahla....

Allah 2 menciptakan manusia tu saling memerlukan. Jangan la dengan kebolehan lelaki yang boleh melakukan apa sahaja senang2 je nk merendahkan n melihat perempuan nie xda makna. Cik Qiqi benci laki macam nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bangga sangatkah anda dapat melihat air mata seorang perempuan jatuh kerana anda? Sedangkan si perempuan inilah yg menjadi tulang belakag yang sentiasa menyokong apa yang dilakukan oleh si lelaki?

Nasib kaum perempuan, memang senag je nak ditindas. Tapi tak mengapa, ALLAH Maha Kaya, Maha Mengetahui. Manusia nie sering alpa. Bila da kehilangan baru nak sedar n waktu da sedar tu, memang dia da terlambat untuk berpatah balik dan membaiki kembali hubungan itu.

p/s: Bukan tuju pada blogger lelaki ye...cume geramkan manusia yg bernama lelaki yg.........hm..ntah la u allz...

17 comments:

CheQ PP JoY said...

jgn benci sgt, kang kawin plak ngn lelaki y dbnci sgt 2 plak..sabar la ye..

KaiZeN SHiNoBi said...

sabar cik qiqi, memaafkan itu adalah lebih baik, ahaks~

yup, pompuan dan lelaki saling melengkapi antara satu sama lain, jangan rendahkan martabat wanita.

wanita juga sama taraf dengan lelaki..

Amanina said...

tak suka lelaki yang cakap kurang ajar ngan perempuan. :(

CiK QiQi said...

Cheqppjoy ~ tq cheqppjoy^_^. Pening pale ngn laki nie kekadang.

Kaizen ~ Tula...nak wat cmne...ati ni mmg cpt mrh tp cpt gk memaafkan..cume even da maafkan, tngiang2 gk ingt pe yg die pnh wt kt kite^_^

CiK QiQi said...

same with me amanina....
kita pon ade ati n prasaan..bkn macam depa=(

xen said...

perempuan dijadikan dari tulang rusuk lelaki
sakit perempuan sakit laki gak
hehe :)

alif said...

CiK QiQi has left a new comment on your post "Komik Upin & Ipin 2":

waaaaaaa....da download...tp xleh tgok sbb software 2xde..nge3

??? tak leh extract ker.. download la winrar.

NiZaM Limited said...

terjah entri..

hm, qiqi pening pale ngn laki ke dgn si dia. sbb bkn sume laki pon same.
kalau dia bkn utk qiqi, mungkin ade org lain yg lebih menghargai qiqi..
slagi belum kawen, slagi tu qiqi ade peluang utk dptkan laki yg baek. :)

CiK QiQi said...

alif...wawaa....2la...slh kt cik qiqi kot..da d.load abz tp lptop swel nie kot ngengade...

xen~ kalo laki2 sume rse gitu kn baguss..

Nizam ~ FYI...namenye sme ngn en nizam tau...wawa.....kjam3 laki yg bname leaki nehh..
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

s h e e said...

nape ni cik qiqi cumeyl...saba ye...laki ni rata2nyew ego tinggi...tu yg kadang2 buat kite ni terasa hati...tp x sme cmtu...

Fane Davis said...

sampuk jap..
ya lelaki ne kadang-kadang membencikan juga...kadang-kadang buat kita rasa happy jak...kadang-kadang buat kita menangis...banyak lah perasaan yang mereka bagi...
lelaki ni bukan semuanya faham perasaan pempuan,tapi tidak semua juga yang tak faham langsung..hehehe.
so,pendek kata,benci kejap jak k...
hheheh...

Fane Davis said...

one more thing,,,i da jadi follower u...
jemputlah datang blog ya...kita cerita tentang lelaki...hehehhe...

CiK QiQi said...

shee ~ heheh...chumel ke cik qiqi=) 2la pasal....dpe ni kdg wt smthing xpk ati kte...then baru nk nk pjuk blk=(

Fane Davis ~ Btol3 (ala2 upn ipin gitu)
kdg dpe bg kite happy kdg wt sakit ati...png jgk pasal laki nie..huhuu

baincardin said...

Syukur alhamdulillah...akhirnya aku menjadi ayah! ^_^

CiK QiQi said...

baincardin ~ wahhhhh...tahniah3=)

openid said...

saya lelaki yang baik

CiK QiQi said...

hehehe...realy openid?ekeeke...jgn mare=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...