4.28.2010

KiTAr semuLA unTuk TunaI????!!

Bio bebenor yop/ yong oi..... Cik Qiqi pun udah brape kali tampar pipi Cik Qiqi nie nk pastikan yang Cik Qiqi ni xbermimpi bile terbaca ni..nak siram air panas melecur lak nanti badan ku yang cute ini..ekekek^_^

Betul wahai teman2 ku sekalian, n Cik Qiqi pon da otw merancang untuk mengcall tuan empunya kedai nie...kat rumah tu ade la komputer zaman 2000 dulu. Almaklum le sekarang nie lupe daratan dah, guna laptop aje...sampai PC Cik Qiqi yang berzaman tu da dilupekan. Ish3...cian die...TApi dari membazir wt pameran yg xde pelwat baik Cik Qiqi anta ke En Remedy ni..die la owner nye...

Kome2 nie mesti takutnye nak bagi kt die...takut kena duit la, kos la...jamu depa makan la... Udah2 la berpikir tu yop/ yong....Deme nie tak mintak duit sesen pon...lagi depa bagi ade la.... Kepada u allz yang de Komputer2 syarikat or kdai2 yg duk wt pekasam kt u allz nye tmpat 2, ade le lebih baik mintak En Remedy nie yg uruskan...
Apa Yang penting (Bukan kerjasama..ahahak3):

  • Duit sewa lori? (xyah bayar)
  • Upah pekerja untuk memunggah barangan tersebut? (pon tak perlu)
  • PALING PENTING...BAYARAN TUNAI UNTUK U ALLZ ^_^
Ha...berminat le tu....meh usha sini meh..gune le kanta pembesar ckit...


cikit lagi....ahaa...nampak da
NaK tePOn: 0166059088
emAIL poN boLe...irwan_alif@yahoo.com
XpoN YM: fulldisk
ha, kalo xpuas ati agk.....meh klik cnie(coz ade sumething to blogger tau!! Cik QiQi leh cite tapi better emkome2 tgok sndiri.lagi phm)



Ape salahnye kita berbakti kepada bumi...kita jugak nak idup kat muka bumi nie...Kalau kita tak sempat pon...generasi2 akan datang? Camne...Bumi bukan untuk dimiliki kita, tapi untuk diwarisi generasi2 akan datang.

Peace no war dari Cik Qiqi cute^_^//

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...